Potencial je pomemben
V Lidlu Slovenija so avgusta 2022 slavili nov mejnik – kar 1900 zaposlenih, kljub temu pa medse še vedno vabijo predane in energične posameznike, ki so s podjetjem pripravljeni pisati skupno zgodbo o uspehu.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V septembru so jih nagovorili z zaposlitveno oglaševalsko akcijo – s potencialom. Trg delovne sile trenutno beleži izredno nizko brezposelnost, zato Lidl Slovenija z opaznim nagovorom k menjavi službe poziva tiste, ki iščejo povezane ekipe, nova znanja in izkušnje ter možnosti in priložnosti za svoj (karierni) potencial.
S kampanjo Lidl Slovenija izpostavlja za delovni mesti skladiščnika (m/ž) in prodajalca (m/ž) ključne ugodnosti, in sicer nadpovprečno plačo v panogi, zaposlitev za nedoločen čas, kot ključnega pa izpostavlja tudi 36 ur, kot poln delovni čas.
Pri tem so na vizualije vključili zaposlene Lidla Slovenija, ki sicer izhajajo iz prepoznanega sloga blagovne znamke delodajalca, ki jo je agencija Yin + Young še dodatno nadgradila s sloganoma: »Čas je, da nehaš zapravljati svoj potencial« in »Čas je, da nehaš skladiščiti svoj potencial«.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, uporaba lastnih medijev, radijsko oglaševanje
Vodja projekta: Nika Grašič
Člani ekipe: Sara Habjan, Tanja Knez, Veronika Šavrič, Robert Gornik, Špela Kregar, Anita Srac, Tina Cipot in Kornelija Švab
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Izvedbeni oblikovalec: Gašper Bregar
Digitalna agencija: Bid Bid
Starejši svetovalec: Gal Kočar
Medijski specialist: Uroš Šprah
Medijska agencija: OMD
Začetek akcije: september 2022