Povezani, tudi ko nismo skupaj
Agencija Yin + Young je za Telemach zasnovala aktualno praznično oglaševalsko akcijo, v kateri glavno vlogo odigra nova skladba mlade pevke Klare Jazbec, ki je nastala pod taktirko glasbenega producenta Raaya.
Telemach
Kratek opis akcije: Če je Telemach lani preroško predstavil prvi s telefoni posnet božični oglas pri nas, v katerem si ljudje posluh za darila delijo preko telefona, je to v letu 2020 postala bolj ali manj kruta realnost. Tudi prazniki bodo letos potekali drugače kot po navadi, saj bo stikov v živo najverjetneje precej manj. Posledično se bodo ljudje za praznike družili preko mobilnih naprav, prav Telemach pa je tisti, ki jim bo to omogočil.
»Zato v letošnji akciji praznično vzdušje ustvarjamo »na daljavo« v obliki skupinskega videoklica. Družina in prijatelji presenetijo ter razvedrijo našo pevsko zvezdo, ki zaradi nastale situacije praznike namesto na koncertnih odrih preživlja doma, in z njo zapojejo njeno najnovejšo uspešnico Največ. Tako nas Telemach kot ponudnik telekomunikacij spomni, da smo tudi v teh časih lahko povezani ne glede na razdaljo in način, preko katerega se povežemo,« pravijo in dodajajo, da je Telemach za svoje uporabnike ponovno pripravil pester izbor vrhunskih telefonov ter prazničnih presenečenj.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, sponzorske aktivnosti, komunikacija na internih kanalih
Predstavnika naročnika: Tanja Winterleitner in Denis Kjostarov
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalec: Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Perfo
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Fotograf: Matic Kremžar
Glasba: Raay
Izvajalka: Klara Jazbec (Največ)
Medijska agencija: AM komunikacije