izbor telemach
Opaženo

Povezani, tudi ko nismo skupaj

Agencija Yin + Young je za Telemach zasnovala aktualno praznično oglaševalsko akcijo, v kateri glavno vlogo odigra nova skladba mlade pevke Klare Jazbec, ki je nastala pod taktirko glasbenega producenta Raaya.

Kratek opis akcije: Če je Telemach lani preroško predstavil prvi s telefoni posnet božični oglas pri nas, v katerem si ljudje posluh za darila delijo preko telefona, je to v letu 2020 postala bolj ali manj kruta realnost. Tudi prazniki bodo letos potekali drugače kot po navadi, saj bo stikov v živo najverjetneje precej manj. Posledično se bodo ljudje za praznike družili preko mobilnih naprav, prav Telemach pa je tisti, ki jim bo to omogočil.

»Zato v letošnji akciji praznično vzdušje ustvarjamo »na daljavo« v obliki skupinskega videoklica. Družina in prijatelji presenetijo ter razvedrijo našo pevsko zvezdo, ki zaradi nastale situacije praznike namesto na koncertnih odrih preživlja doma, in z njo zapojejo njeno najnovejšo uspešnico Največ. Tako nas Telemach kot ponudnik telekomunikacij spomni, da smo tudi v teh časih lahko povezani ne glede na razdaljo in način, preko katerega se povežemo,« pravijo in dodajajo, da je Telemach za svoje uporabnike ponovno pripravil pester izbor vrhunskih telefonov ter prazničnih presenečenj.

telemach

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, sponzorske aktivnosti, komunikacija na internih kanalih

Predstavnika naročnika: Tanja Winterleitner in Denis Kjostarov

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalec: Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Perfo

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Fotograf: Matic Kremžar

Glasba: Raay

Izvajalka: Klara Jazbec (Največ)

Medijska agencija: AM komunikacije

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji