ora
Opaženo

Pozor, huda pomladna akcija

Radenska Adriatic predstavlja najbolj vroč koncert te pomladi, na katerem se pod žarometi znajdeta tudi najbolj hudi osvežitvi.

Kratek opis akcije: Radenska Adriatic je pred poletno vročino skupaj z agencijama Zaraguza in Internavti (ter kosmatimi Oraraji) za Oro pripravila kampanjo »Pozor hud okus«. Z njo želi spomniti na dve čisto hudi osvežitvi – Oro Original in Oro Brez sladkorjev za vse tiste, ki hkrati stremijo k hudemu »beach body-ju«. Da bodo klasike ostale sveže in vedno »cool«, pa bodo na prodajnih mestih ob nakupu Ore podeljevali tudi termo nahrbtnike.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, nagrajevanje nakupov

Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle

Vodji projekta v agenciji: Veronika Jaškova in Neža Šimenc

Kreativna direktorja: Milan Malý in Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniški direktor: Milan Malý

Oblikovalca: Richard Novák in Nejc Romih

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Medijska agencija: AM Komunikacije

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Trajanje akcije: junij 2022

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji