ora
Opaženo

Pozor, huda pomladna akcija

Radenska Adriatic predstavlja najbolj vroč koncert te pomladi, na katerem se pod žarometi znajdeta tudi najbolj hudi osvežitvi.

Kratek opis akcije: Radenska Adriatic je pred poletno vročino skupaj z agencijama Zaraguza in Internavti (ter kosmatimi Oraraji) za Oro pripravila kampanjo »Pozor hud okus«. Z njo želi spomniti na dve čisto hudi osvežitvi – Oro Original in Oro Brez sladkorjev za vse tiste, ki hkrati stremijo k hudemu »beach body-ju«. Da bodo klasike ostale sveže in vedno »cool«, pa bodo na prodajnih mestih ob nakupu Ore podeljevali tudi termo nahrbtnike.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, nagrajevanje nakupov

Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle

Vodji projekta v agenciji: Veronika Jaškova in Neža Šimenc

Kreativna direktorja: Milan Malý in Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniški direktor: Milan Malý

Oblikovalca: Richard Novák in Nejc Romih

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Medijska agencija: AM Komunikacije

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Trajanje akcije: junij 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji