ora
Opaženo

Pozor, huda pomladna akcija

Radenska Adriatic predstavlja najbolj vroč koncert te pomladi, na katerem se pod žarometi znajdeta tudi najbolj hudi osvežitvi.

Kratek opis akcije: Radenska Adriatic je pred poletno vročino skupaj z agencijama Zaraguza in Internavti (ter kosmatimi Oraraji) za Oro pripravila kampanjo »Pozor hud okus«. Z njo želi spomniti na dve čisto hudi osvežitvi – Oro Original in Oro Brez sladkorjev za vse tiste, ki hkrati stremijo k hudemu »beach body-ju«. Da bodo klasike ostale sveže in vedno »cool«, pa bodo na prodajnih mestih ob nakupu Ore podeljevali tudi termo nahrbtnike.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, nagrajevanje nakupov

Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle

Vodji projekta v agenciji: Veronika Jaškova in Neža Šimenc

Kreativna direktorja: Milan Malý in Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniški direktor: Milan Malý

Oblikovalca: Richard Novák in Nejc Romih

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Medijska agencija: AM Komunikacije

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Trajanje akcije: junij 2022

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji