Pozor, huda pomladna akcija
Radenska Adriatic predstavlja najbolj vroč koncert te pomladi, na katerem se pod žarometi znajdeta tudi najbolj hudi osvežitvi.
Radenska Adriatic
Kratek opis akcije: Radenska Adriatic je pred poletno vročino skupaj z agencijama Zaraguza in Internavti (ter kosmatimi Oraraji) za Oro pripravila kampanjo »Pozor hud okus«. Z njo želi spomniti na dve čisto hudi osvežitvi – Oro Original in Oro Brez sladkorjev za vse tiste, ki hkrati stremijo k hudemu »beach body-ju«. Da bodo klasike ostale sveže in vedno »cool«, pa bodo na prodajnih mestih ob nakupu Ore podeljevali tudi termo nahrbtnike.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, nagrajevanje nakupov
Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle
Vodji projekta v agenciji: Veronika Jaškova in Neža Šimenc
Kreativna direktorja: Milan Malý in Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Andraž Čelik
Umetniški direktor: Milan Malý
Oblikovalca: Richard Novák in Nejc Romih
Produkcijska hiša: ALIEN studio
Medijska agencija: AM Komunikacije
Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded
Trajanje akcije: junij 2022