STIHL
Opaženo

Pr(a)va izbira: STIHL

STIHL predstavlja oglaševalsko akcijo, s katero želijo končne kupce v času spomladanskih opravil spomniti, da so vrtne naprave STIHL prva in hkrati prava izbira zanje.

Kratek opis akcije: »Sporočilo je kratko in jasno kot tudi sam videz plakatov, ki so različni in obsegajo motorne kose, kosilnice, robotske kosilnice ter enoročno akumulatorsko žago za obrezovanje in druga dela na vrtu in v sadovnjaku,« pravijo snovalci akcije.

stihl1

stihl2

stihl3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Melita Kette

Vodja projekta,  kreativni in umetniški direktor, tekstopisec in oblikovalec: Denis Kebler

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 1. do 30. aprila 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji