lahko
Opaženo

Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik

SHIFT in A1 Slovenija so za projekt Lahkonočnice ustvarili zvočne pravljice, ki otrokom pomagajo najti skupni jezik.

Kratek opis akcije: »V zadnjih letih v vrtce prihaja vse več otrok iz tujine. Prave dobrodošlice pa tem otrokom pravzaprav nihče ne more izreči, saj se vzgojitelji in otroci z njimi težko sporazumevajo, če nimajo vsaj malo znanja njihovega maternega jezika,« ugotavljajo snovalci akcije.

Pravljice otroke običajno peljejo v domišljijski svet, tokrat pa jih pripeljejo še korak bližje drug drugemu, tako da jim pomagajo najti skupni jezik – dobesedno. V novi seriji pravljic se otroci učijo enostavnih fraz bosanskega, albanskega, ukrajinskega, makedonskega, nemškega in ruskega jezika, da se lahko z novimi sošolci lažje sporazumevajo, ti pa se počutijo dobrodošle in vključene.

Poleg šestih novih pravljic pa otroke in njihove starše na spletni strani čakajo tudi vaje za ponavljanje v obliki zvočnega slovarja, s pomočjo katerega lahko urijo svoje jezičke in novopridobljene besede tudi v celoti osvojijo.

lahkon

Elementi akcije: spletno mesto, zvočne pravljice, digitalno oglaševanje, odnosi z javnostmi

Predstavnica naročnika: Tatjana Kos

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisci: Kaja Elsner, Luka Bajs in Urša Jerkič

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Vodja projekta: Nina Miketič

Zvočni producent: Matjaž Moraus Zdešar

Pisatelji: Nina Kokelj, Žiga X Gombač, Sebastijan Pregelj, Tomo Kočar, Nina Mav Hrovat in Cvetka Sokolov

Ilustratorji: Marko Rop, Lea Vučko, Nina Kovačič, Nina Kavzar, Anja Držanič in Eva Mlinar

Pripovedovalci: Jurij Souček, Milena Zupančič, Janez Hočevar, Marijana Brecelj, Maja Končar in Aleš Valič 

Prevajalci: Sara Ajeti in Marisa Zorko, Anja Banko, Marija Ilievska, Natalija Sultanova, Dejana Milanović in Nives Rac za Pionirski dom

Partnerji pri projektu: Studio Multipraktik, CNJ, Pionirski dom – Center za kulturo mladih

Urednici spletnih vsebin: Tatjana Kos; Lea Simonič in Anja Stolnik (DROM)

Predstavnica za odnose z javnostjo: Neža Hrovat (Taktik)

Medijski načrtovalci: Anja Bogataj, Nea Hladnik Štucin, Sabina Juntez (DROM), Tilen Marčič, Saša Heimer (OMD)a

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji