vasica2
Opaženo

Pravljična vasica 2: Dopolnite svojo zbirko s smučarsko vasico

Letos so v Mercatorju ponovno pripravili Pravljično vasico, ki bo lahko krasila domove in vanje prinašala čarobno praznično vzdušje.

Kratek opis akcije: »Tako kot lani bo tudi letos Pravljična vasica povezovala in razveseljevala vso družino. Skupaj jo boste lahko ustvarjali in ob njej uživali dragoceni skupni čas, ki ga v naglici vsakdanjega življenja tako zelo primanjkuje. Letos boste lahko gradili smučarsko vasico in tako z njo še razširili lansko vasico,« pravijo v Mercatorju.

V letošnji vasici je zbranih veliko zanimivih podrobnosti: nove hiške, figurice, drevesca in vozila predstavljajo 24 novih elementov pod skupnim imenom Zimske radosti. Če bi želeli, da vaša smučarska vasica zasije v še večjem blišču, so vam na voljo tudi LED-lučke, igralna plošča in škatla za shranjevanje. Letošnja novost je še dodatna 3D-plošča, ki jo namestite kot zasneženo ozadje smučarske vasice.

Oglaševalsko akcijo je zasnovala ekipa iz agencije ZOO. Brezčasno zgodbo o deklici, ki išče božič in ga na koncu najde v družbi svojih najdražjih, je režirala mlada režiserka Renata Lučić.

vasica2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercator

Predstavnice naročnika:  Andreja Zadnik Andoljšek, Mateja Smodila, Viktorija Radojević Mavrič in Urška Kovačič

Kreativna direktorja: Marin Ostojić in Dunja Huber

Tekstopisci: Marin Ostojić, Dunja Huber, Bor Klemenc in Katja Mokotar

Direktor projekta: Goran Marošević

Umetniška direktorica: Ana Krstić

Oblikovalki: Ana Krstić in Kristina Reksa Novak

Digitalna oblikovalka: Kristina Reksa Novak

Produkcija: Producenti

Režiserka: Renata Lučić

Fotograf: Damir Žižić

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji