Prednosti magnezija skozi izkušnje vplivnežev
Agencija April 8 je za Magnesium Diasporal Depot pripravila promocijsko akcijo v sodelovanju s slovenskimi spletnimi vplivneži.
Vivalis
Kratek opis akcije: Z akcijo želijo uporabnike opomniti, da ignoriranje televizijskih oglasov ni vedno najboljša izbira, ker v njih lahko najdejo tudi rešitev za pomirjene živce in zdrave mišice. Televizijski oglas temelji na posameznih trenutkih in stanjih iz našega vsakdana, v katerih se lahko vsakdo najde. Medtem ko Tajka Selan nagovarja gledalca in cilja na njegovo ravnodušnost do oglasov, se zgodi preobrat – razkrije se, da v resnici govori enemu od vplivnežev, ki se sooča s točno tisto težavo, ki jo Tajka v tistem trenutku opisuje.
V enem od prvih televizijskih oglasov pri nas, ki aktivno vključuje spletne vplivneže, Tajka Selan, Nina Lipovšek, Jure Marolt in Urška Ahac poskrbijo za bolj pristno pojavljanje ter večjo verodostojnost, kot jo ustvari komunikacija preko profesionalnih igralcev, menijo v agenciji.
Elementi akcije: televizijski, radijski, digitalni in tiskani oglasi, video na YouTubu, družbena omrežja, nagradna igra
Predstavnik naročnika: Gal Krušič
Vodja projekta: Lara Burkat
Tekstopiska: Darja Štukelj Rus
Oblikovalka: Žanin Tamše
Spletni vplivneži: Tajka Selan, Nina Lipovšek, Jure Marolt in Urška Ahac
Scenografija: Alenka Mivšek
Vizažistka: Lea Bole
Režiser: Blaž Garbajs
Vizualna produkcija: Storeez Studio
Fotograf: Matej Mišič
Trajanje akcije: od 5. do 25. aprila 2021