nama
Opaženo

Preko vplivnežev do pomladitve Naminega občinstva

Blagovnica Nama skupaj z ekipo Epidemica in preko aktivacije z vplivneži poskuša pomladiti svoje ciljno občinstvo.

Kratek opis akcije: »Nama je blagovna znamka, ki že vrsto let velja za sinonim kakovosti. Njena dolgoletna tradicija jo postavlja v 'top of mind' položaj, kljub temu pa je prav tradicija lahko dvorezen meč. Nove generacije prinašajo nove trende in nove interese in prilagoditev marketinške strategije je zato zagotovo ena od ključnih točk nenehno razvijajočega se prostora. Cilj izvedene akcije je bil zato pomladiti ciljno skupino Name preko virov, ki so mladim še kako blizu. To so družbena omrežja oziroma Instagram kot platforma, kjer se mladi trenutno najbolj seznanjajo z modnimi navdihi in trendi,« pravijo v Epidemicu.

Primarni cilj akcije je bil predstaviti Namo kot modno in dostopno trendseterko z lastnim modnim portalom nama.si. Poleg tega so s predstavitvijo Naminega modnega repertoarja želeli z javnostjo deliti čim več nasvetov iz sveta mode in ne nazadnje pridobiti tudi zanimanje mlajših generacij. Ciljna skupina izvedene kampanje so bili torej potrošniki, predvsem mlade ženske, ki jih zanimajo moda, lepota, zdravo življenje in šport.

Ker večina mlajših generacij (Z in X) svoje nakupne odločitve sprejema na podlagi fotografij in videoposnetkov, je Epidemic cilj kampanje zasledoval preko uporabniško ustvarjene vsebine (ang. user generated content). »Znano je, da je mlajše občinstvo s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali in taktikami izredno težko doseči. Ne želijo, da so s strani blagovnih znamk obravnavani kot prodajne tarče, ampak se bolje odzivajo na znamke, ki jih dojemajo kot pristne in iskrene. Uporabniško ustvarjene vsebine lahko zagotovijo prav to,« pravi Nika Kristina Butina, direktorica Epidemica.

nama1

nama2

nama3

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, spletna stran

Predstavnika naročnika: Iva Strnad in Nejc Gerečnik

Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar

Kreativne in vsebinske strateginje: Iva Strnad, Alja Roškar in Nina Balažinec

Komunikacija z vplivneži: Nina Balažinec in Tara Horvat

Trajanje akcije: september 2021–februar 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji