nama
Opaženo

Preko vplivnežev do pomladitve Naminega občinstva

Blagovnica Nama skupaj z ekipo Epidemica in preko aktivacije z vplivneži poskuša pomladiti svoje ciljno občinstvo.

Kratek opis akcije: »Nama je blagovna znamka, ki že vrsto let velja za sinonim kakovosti. Njena dolgoletna tradicija jo postavlja v 'top of mind' položaj, kljub temu pa je prav tradicija lahko dvorezen meč. Nove generacije prinašajo nove trende in nove interese in prilagoditev marketinške strategije je zato zagotovo ena od ključnih točk nenehno razvijajočega se prostora. Cilj izvedene akcije je bil zato pomladiti ciljno skupino Name preko virov, ki so mladim še kako blizu. To so družbena omrežja oziroma Instagram kot platforma, kjer se mladi trenutno najbolj seznanjajo z modnimi navdihi in trendi,« pravijo v Epidemicu.

Primarni cilj akcije je bil predstaviti Namo kot modno in dostopno trendseterko z lastnim modnim portalom nama.si. Poleg tega so s predstavitvijo Naminega modnega repertoarja želeli z javnostjo deliti čim več nasvetov iz sveta mode in ne nazadnje pridobiti tudi zanimanje mlajših generacij. Ciljna skupina izvedene kampanje so bili torej potrošniki, predvsem mlade ženske, ki jih zanimajo moda, lepota, zdravo življenje in šport.

Ker večina mlajših generacij (Z in X) svoje nakupne odločitve sprejema na podlagi fotografij in videoposnetkov, je Epidemic cilj kampanje zasledoval preko uporabniško ustvarjene vsebine (ang. user generated content). »Znano je, da je mlajše občinstvo s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali in taktikami izredno težko doseči. Ne želijo, da so s strani blagovnih znamk obravnavani kot prodajne tarče, ampak se bolje odzivajo na znamke, ki jih dojemajo kot pristne in iskrene. Uporabniško ustvarjene vsebine lahko zagotovijo prav to,« pravi Nika Kristina Butina, direktorica Epidemica.

nama1

nama2

nama3

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, spletna stran

Predstavnika naročnika: Iva Strnad in Nejc Gerečnik

Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar

Kreativne in vsebinske strateginje: Iva Strnad, Alja Roškar in Nina Balažinec

Komunikacija z vplivneži: Nina Balažinec in Tara Horvat

Trajanje akcije: september 2021–februar 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji