zelene doline
Opaženo

Prenova sirov Zelene doline

Agencija Imago Bold je za naročnika Mlekarna Celeia pripravila popolno prenovo celotne linije embalaž za sire Zelene doline.

Kratek opis akcije: Za navdih so ustvarjalcem služili tradicija, toplina in slovenskost ter inovativnost in posluh za potrošnika. Tako je nastala serija ilustracij, ki simbolizirajo zgodbo slovenskega mleka in sire Zelenih dolin prikažejo kot domač slovenski okus. Nove embalaže prinašajo osveženo oblikovanje, ostajajo pa pri že poznanih barvah, ki ohranjajo prepoznavnost in vizualno kontinuiteto.

zelene doline1

zelene doline2

Elementi akcije: kreativni koncept, embalaža, ilustracije

Predstavnici naročnika: Mateja Klovar in Jerneja Firšt

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Ilustrator: Dejan Miletič

Umetniški direktorji: Marija Lončar, Dean Vranić in Branislav Milošević

DTP: Nikola Janjić

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji