Preprosto več svežine za vse!
Lidl Slovenija v novi oglaševalski akciji poudarja svežino ponudbe sadja in zelenjave.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Tudi v svoji poletni akciji Lidl Slovenija poudarja vrline poštenosti in zanesljivosti ter kupcem obljublja najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. »Kampanjo smo podprli na številnih platformah, od televizijskih in radijskih oglasov ter veleplakatov do geolociranih digitalnih aktivacij. Na vseh podpremo glavno sporočilo, ki Lidl izpostavlja kot ponudnika pestre izbire izdelkov, ki preprosto nudi več. Več izbire, več kakovosti, več časa z enostavnim nakupom in nizkimi cenami ter zdaj še preprosto več svežine,« pravijo v Lidlu Slovenija.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Tanja Dimitrova, Špela Kregar, Miha Horvat, Robert Gornik, Katja Heberle in Valentin Bufolin
Direktorica projekta: Nina Usnik
Asistentka vodje projekta: Tjaša Vehovec
Kreativni direktor: Drago Mlakar
Tekstopisca: Žan Žveplan in Tjaša Derstvenšek
Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl
Oblikovalka: Aleksandra Prus
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Režiser: Peter Bratuša
Produkcijska hiša: Felina Films
Trajanje akcije: od julija do septembra 2019