lidl doma
Opaženo

#PreprostoDoma

Lidl Slovenija je vzpostavil platformo pod krovnim imenom #PreprostoDoma in z njo naredil korak bližje svojim uporabnikom ter jim ciljno ponudil izbrane vsebine, ki jim lahko olajšajo vsakdan v času epidemije.

Kratek opis akcije: »V Lidlu Slovenija s predanostjo pripravljamo zanimive, zabavne in poučne vsebine, namenjene različnim ciljnim skupinam, generacijam in zanimanjem. Epidemija koronavirusa je svet, kot smo ga poznali, obrnila na glavo. Postavila nas je v situacijo, ko še posebej potrebujemo navdih in ideje, kako si polepšati, obogatiti ali morda zgolj »preživeti« dan med štirimi stenami. Zato smo vzpostavili platformo #PreprostoDoma in z njo uporabnikom ciljno ponudili izbrane vsebine, ki jim lahko olajšajo vsakdan v tej nenavadni situaciji,« so povedali za MM. Na platformi so uporabnikom na boljo kuharske vsebine (Preprosto z Urško, Sladki petek z Gudafudo, Žar legende ...), ustvarjalne in gibalne vsebine (Lidlove domislice in Lidlova Vitalnica), vsebine za otroke oz. družine (Zdravko Lidl) in psihološki nasveti o spopadanju z družinskimi izzivi, ki jih je prinesla osamitev (Preprosto doma z Leo in Albertom). Uporabnikom jih sicer ponujajo preko družbenih omrežij Lidla Slovenija (Facebook, Instagram, IG tv in Youtube), zdaj pa so jih zbrali na enem mestu, da jih uporabniki lahko še hitreje najdejo. Tako lahko na https://www.lidl.si/preprosto-doma vsakdo najde nekaj zase in lažje ostane #preprostodoma. Aktivnosti na spletu so podprli s televizijskim oglasom in drugimi orodji nad črto.

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Nina Plantan, Vesna Šavs, Eva Lep, Anita Srac in Tina Cipot

Vodji projekta v agenciji: Alex Kogoj in Iulia Bacanu

Kreativna direktorja: Arpad Rezi in Sebastian Olar

Adaptacija videa in glasbe: Alex Kogoj, AX Production 

Tekstopisec: Feri Lainšček

Umetniška direktorica: Nadejda Ghilca

Oblikovalci: Maruša Pangerc, Miha Horvat, Katja Heberle in Urban Mihalič

Družbena omrežja: Nina Jakovljevič in Eva Remic (agencija Mediodrom)

Fotograf/ilustrator: Ionut Macri

Produkcijska hiša: AX Production, Studioset, Global Records

Režiser: Marijke De Gruyter

Medijska agencija: OMD

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji