#PreprostoDoma
Lidl Slovenija je vzpostavil platformo pod krovnim imenom #PreprostoDoma in z njo naredil korak bližje svojim uporabnikom ter jim ciljno ponudil izbrane vsebine, ki jim lahko olajšajo vsakdan v času epidemije.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: »V Lidlu Slovenija s predanostjo pripravljamo zanimive, zabavne in poučne vsebine, namenjene različnim ciljnim skupinam, generacijam in zanimanjem. Epidemija koronavirusa je svet, kot smo ga poznali, obrnila na glavo. Postavila nas je v situacijo, ko še posebej potrebujemo navdih in ideje, kako si polepšati, obogatiti ali morda zgolj »preživeti« dan med štirimi stenami. Zato smo vzpostavili platformo #PreprostoDoma in z njo uporabnikom ciljno ponudili izbrane vsebine, ki jim lahko olajšajo vsakdan v tej nenavadni situaciji,« so povedali za MM. Na platformi so uporabnikom na boljo kuharske vsebine (Preprosto z Urško, Sladki petek z Gudafudo, Žar legende ...), ustvarjalne in gibalne vsebine (Lidlove domislice in Lidlova Vitalnica), vsebine za otroke oz. družine (Zdravko Lidl) in psihološki nasveti o spopadanju z družinskimi izzivi, ki jih je prinesla osamitev (Preprosto doma z Leo in Albertom). Uporabnikom jih sicer ponujajo preko družbenih omrežij Lidla Slovenija (Facebook, Instagram, IG tv in Youtube), zdaj pa so jih zbrali na enem mestu, da jih uporabniki lahko še hitreje najdejo. Tako lahko na https://www.lidl.si/preprosto-doma vsakdo najde nekaj zase in lažje ostane #preprostodoma. Aktivnosti na spletu so podprli s televizijskim oglasom in drugimi orodji nad črto.
Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Nina Plantan, Vesna Šavs, Eva Lep, Anita Srac in Tina Cipot
Vodji projekta v agenciji: Alex Kogoj in Iulia Bacanu
Kreativna direktorja: Arpad Rezi in Sebastian Olar
Adaptacija videa in glasbe: Alex Kogoj, AX Production
Tekstopisec: Feri Lainšček
Umetniška direktorica: Nadejda Ghilca
Oblikovalci: Maruša Pangerc, Miha Horvat, Katja Heberle in Urban Mihalič
Družbena omrežja: Nina Jakovljevič in Eva Remic (agencija Mediodrom)
Fotograf/ilustrator: Ionut Macri
Produkcijska hiša: AX Production, Studioset, Global Records
Režiser: Marijke De Gruyter
Medijska agencija: OMD
Trajanje akcije: od marca 2020