Prihod DS Automobiles v Slovenijo
Avtomobilski trg je eden od konkurenčnejših, zato je pomembno, da so komunikacije znamk jasne in usmerjene, saj le tako gradijo prepoznavno zgodbo. To je tudi cilj znamke DS, ki se s salonom v Ljubljani podaja v boj za tržni položaj.
DS Automobiles
Kratek opis akcije: »Znamka DS ne skriva svojega porekla in močno 'začinjene' francoske duše. Duh francoske avantgarde, ki je ves čas težila k drugačnosti in je neizpodbitno vedno jasno izražala željo biti pred drugimi, je zapisan v kodo znamke, ki je zaljubljena v dizajnerske detajle. Ti presenetijo celo tiste, ki so najbolj občutljivi za podrobnosti. Avtomobili znamke DS so prestižni, a to dvigujejo na novo raven, odlično prestižno izkušnjo,« so povedali za MM. DS je kreativni del komunikacijskega vstopa v Slovenijo zaupal ekipi agencije Formitas Creative. Ta bo z izhodiščnimi rešitvami, ki so za znamko določene v centrali podjetja C Automobil Import, poskušala čim jasneje najti pot do tistih, ki jim »izjemnost, izražena na francoski način«, pomeni veliko.
Elementi akcije: televizijski in zunanji oglasi, digitalno zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih
Predstavnica naročnika: Polona Gruden
Vodja projekta: Andrej Kos
Kreativni direktor: Blaž Ritmanič
Tekstopiska: Larisa Kočjaž
Oblikovalec: Tadej Abram
Spletni oblikovalec: Simon Simončič
Medijska agencija: Pristop Media