telekom
Opaženo

Prihodnost je v naših rokah. V vsakem trenutku!

Telekom Slovenije v sodelovanju z agencijo Pristop nadaljuje z utrjevanjem celostne komunikacijske platforme Za vsak trenutek. V jesenski akciji ljudi spodbuja, da cenijo in izkoristijo vsak trenutek in tako aktivno oblikujejo svojo prihodnost.

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije verjame, da imajo ljudje prihodnost v svojih rokah v vsakem, tudi najmanjšem trenutku, zato z najboljšim fiksnim in mobilnim omrežjem ter zanesljivimi storitvami skrbi, da ne zamudijo nobene izkušnje in nobenega trenutka. To je ključno sporočilo novega video oglasa, s katerim Telekom Slovenije pokaže, kako veliko vlogo v našem življenju imajo trenutki, ki jih pomembno – včasih nevidno, drugič nepogrešljivo – podpirajo in oblikujejo tudi naprave, povezane  v omrežju. Obcestni plakati so v času svetovnega prvenstva v odbojki usmerjeni na slovenske reprezentante, ki jih Telekom Slovenije podpira. Medtem ko slovenski odbojkarji zmagujejo na mreži, Telekom Slovenije skrbi za zmagovalno omrežje, v katerem trenutkov navijanja nič ne zmoti in prekine. Televizijsko in zunanje oglaševanje spremlja komunikacija na družbenih omrežjih in digitalni oglasi.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta v agenciji: Nataša Lipovčić

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Manja Novak

Družbena omrežja: Ivona Pavić

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalci: Urban Zotel in Milica Živanović

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Vodje produkcije: Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Urška Premik in Matic Eržen

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji