Prihodnost nakupovanja je tu
Mercator v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji predstavlja še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja.
Mercator
Kratek opis akcije: »Po tem, ko je Mercator že leta 1999 prvi v regiji odprl spletno trgovino in dve leti pozneje postavi prve blagajneTikTak, danes predstavljamo še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja. Kupcem ponujamo hitro, preprosto in varno nakupovanje s samostojnim skeniranjem izdelkov s pametnim telefonom z M Sken Mobile, brezstično plačevanje z mobilno denarnico M Pay, beleženje virtualnih računov, sledenje akcijam ter personaliziranim popustom ter takojšen dostop do nakupovalnih listkov in spletne trgovine. Vse to z aplikacijo Moj M,« pravijo v Mercatorju.
Postopek sodobnega in preprostega nakupa nadgrajuje na novo posneti predstavitveni video na digitalnih platformah, vrsta gradiv na prodajnih mestih, ki spodbujajo k razmisleku o koristih in k preizkušnji tovrstnega nakupovanja, serija ciljanih mobilnih spletnih oglasov ter oglasi na lastnih spletnih mestih.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti in drugo
Predstavnice naročnika: Marjetka Bohinc, Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Urša Kovačič in Kristina Gregorc
Kreativni direktor: Matej Kodrič
Umetniški direktor: David Fartek
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Vodja projekta v agenciji: Nina Piskar
Direktorica digitalnega projekta v agenciji: Nina Tanhofer
Digitalni strateg: Mark Mavretić
Digitalno oglaševanje: Andrej Reljič
Oblikovalci: Mateja Omerzel, Milko Pečanić in Ana Pišot
Video: Squareme
Direktor produkcije: Tomi Matič
Režiserja: Luka Štigl in Jan Kok
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: september – oktober 2020