fixeez
Opaženo

Prilepi se na Fixeez

V Mercator prihajajo Fixeez. Barvite nalepke, za katere pravijo, da bodo nesporna stilska uspešnica letošnje jeseni.

Kratek opis akcije: »Fixeez so zabavne nalepke, ki jih nalepimo na vse, kar potrebuje nekoliko barv in kul sloga – na majico, srajco, hlače, krilo, kapo, klobuk, jakno, superge, čevlje, čelado, torbo, kolo, rolko, skiro, telefon, računalnik, fotrov avto, babičina očala in še kam,« naštejejo snovalci akcije. Dodajajo, da so Fixeez »kul« tudi zato, ker so barviti, mladostni, zabavni, odbiti, špasni, kulski in še marsikaj: »Ker s tem, ko jih nalepimo in nosimo, popestrimo svoj dan in dneve vseh, ki jih srečamo. Ker z njimi poudarimo svoj slog in izrazimo svoja čustva.«

fixeez1

fixeez2

fixeez3

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercatorja

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Mateja Smodila in Urška Kovačič

KONCEPT OGLAŠEVALSKE AKCIJE:

Agencija: Zoo agencija, Zagreb

Kreativna direktorja: Marin Ostojić in Dunja Huber

Tekstopiski: Dunja Huber in Antonia Šikljan

Direktor projekta: Goran Marošević

Vodji projekta: Bojana Križić in Matea Maršić

Umetniška direktorica: Kristina Reksa Novak

Oblikovalca: Ana Zidar Brkić in Danijel Mahović

Digitalna oblikovalka: Ana Krstić

Produkcija: Rational International (Danijel Popović)

Režiser: Mario Mlakar

Fotograf: Goran Rusmir

PRIREDBA ZA SLOVENSKI TRG

Agencija: Herman & partnerji

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisec: Maj Kelenc

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalca: Mark Caserman in Ewa Bogataj

Digitalni oblikovalec: Urban Selič

Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Maja Rotovnik

Upravljavka družbenih omrežij: Tereza Pikec

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji