slovenske novice
Opaženo

Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.

V medijski hiši Delo obeležujejo 30. obletnico izida Slovenskih novic, ki so prvič izšle 14. maja 1991 in so znane kot najbolj bran slovenski dnevni časopis.

Kratek opis akcije: Obletnico so počastili z oglaševalsko akcijo, ki poteka pod skupnim sloganom »Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.« Akcija je sestavljena iz številnih aktivnosti, ki bodo potekale do junija 2021, z njo pa se želijo zahvaliti svojim naročnikom in rednim kupcem novic za njihovo zvestobo. Obletnica obenem predstavlja odlično priložnost za nagovor širše javnosti. 

Osrednje izhodišče pri pripravi komunikacijske strategije je bila miselnost: ko preberemo Slovenske novice, vemo, kakšno je življenje in kakšen je ta dan svet. Eden od glavnih elementov akcije je pesem Ne zaupaj v govorice, ki je bila ustvarjena prav za to priložnost. Besedilo pesmi so napisali v agenciji Luna /TBWA, glasbeni aranžma je pripravil znani slovenski skladatelj Goran Šarac, zapela pa sta jo Vili Resnik in Darja Gajšek. Slovenske novice so znane po tem, da v ospredje postavljajo resnične junake iz vsakdanjih življenj iz lokalnega okolja – in prav o tem govori besedilo pesmi. Uporabili jo bodo za promocijo akcije ter v televizijskih in radijskih oglasih, spletnem oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih. Za pesem so posneli tudi videospot, za katerega je poskrbela agencija Luna /TBWA v sodelovanju s produkcijsko hišo Kinomotel. V spotu poleg Darje Gajšek in Vilija Resnika nastopa še igralec Matjaž Javšnik, ki je poskrbel za komične vložke.

V agenciji so skupaj z naročnikom pripravili še številne aktivnosti na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok, vključno z zabavnim filtrom na Instagramu.

sn1

sn2

sn3

sn4

Elementi akcije: televizijski oglasi, videospot, pesem, zunanje oglaševanje, tiskani in spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski marketing
Naročnik: Medijska hiša Delo

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Saša Droftina

Asistentka vodje projektov: Živa Kolar

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska in avtorica besedila pesmi: Maja Burja

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalec: Jan Mohorič

Strateginja: Maruša Hrovat

Digitalni strateg: Jan Omahen

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov

Skladatelj: Goran Šarac

Glasbeni aranžer: Krešimir Tomec

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Postprodukcija: Art Rebel 9

Produkcija za družbene medije: Fotonist (Rok Mlinar in Rok Deželak)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji