Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.
V medijski hiši Delo obeležujejo 30. obletnico izida Slovenskih novic, ki so prvič izšle 14. maja 1991 in so znane kot najbolj bran slovenski dnevni časopis.
Medijska hiša Delo
Kratek opis akcije: Obletnico so počastili z oglaševalsko akcijo, ki poteka pod skupnim sloganom »Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.« Akcija je sestavljena iz številnih aktivnosti, ki bodo potekale do junija 2021, z njo pa se želijo zahvaliti svojim naročnikom in rednim kupcem novic za njihovo zvestobo. Obletnica obenem predstavlja odlično priložnost za nagovor širše javnosti.
Osrednje izhodišče pri pripravi komunikacijske strategije je bila miselnost: ko preberemo Slovenske novice, vemo, kakšno je življenje in kakšen je ta dan svet. Eden od glavnih elementov akcije je pesem Ne zaupaj v govorice, ki je bila ustvarjena prav za to priložnost. Besedilo pesmi so napisali v agenciji Luna /TBWA, glasbeni aranžma je pripravil znani slovenski skladatelj Goran Šarac, zapela pa sta jo Vili Resnik in Darja Gajšek. Slovenske novice so znane po tem, da v ospredje postavljajo resnične junake iz vsakdanjih življenj iz lokalnega okolja – in prav o tem govori besedilo pesmi. Uporabili jo bodo za promocijo akcije ter v televizijskih in radijskih oglasih, spletnem oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih. Za pesem so posneli tudi videospot, za katerega je poskrbela agencija Luna /TBWA v sodelovanju s produkcijsko hišo Kinomotel. V spotu poleg Darje Gajšek in Vilija Resnika nastopa še igralec Matjaž Javšnik, ki je poskrbel za komične vložke.
V agenciji so skupaj z naročnikom pripravili še številne aktivnosti na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok, vključno z zabavnim filtrom na Instagramu.
Elementi akcije: televizijski oglasi, videospot, pesem, zunanje oglaševanje, tiskani in spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski marketing
Naročnik: Medijska hiša Delo
Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek
Direktor projekta: Martin Stariha
Vodja projekta: Saša Droftina
Asistentka vodje projektov: Živa Kolar
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska in avtorica besedila pesmi: Maja Burja
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalec: Jan Mohorič
Strateginja: Maruša Hrovat
Digitalni strateg: Jan Omahen
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov
Skladatelj: Goran Šarac
Glasbeni aranžer: Krešimir Tomec
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Postprodukcija: Art Rebel 9
Produkcija za družbene medije: Fotonist (Rok Mlinar in Rok Deželak)