Agragold
Opaženo

Priprava velikonočne potice na vse možne načine

Blagovna znamka sladkorja Agragold je za veliko noč povabila vplivneže k pripravi potice.

Kratek opis akcije: Da bi izpostavili sladkor, za katerega pravijo, da je sestavina, ki jo pogosto jemljemo za samoumevno, čeprav ima glavno vlogo v večini sladic, so se za pomoč obrnili k agenciji Epidemic. »Cilj projekta je bil pritegniti vplivneže, da bi izpostavili sladkor Agragold, ustvarili svojo različico potice in bili ustvarjalni pri svojih receptih ter tako navdihnili sledilce, da pred velikonočnimi prazniki eksperimentirajo s pripravo potice ter pri tem uporabijo sladkor Agragold,« pravijo snovalci akcije

Nastale vsebine in recepti so segali od tradicionalnih, preizkušenih družinskih receptov do kreativnih interpretacij, kot so potica rolice, panna cotta z okusom orehove potice in pistacijeva potica, kar je sledilce spodbudilo, da na sladkor pogledajo na povsem nov način.

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih   

Predstavnik naročnika: Darko Derajić

Vodja projekta v agenciji: Nika Štrbenc

Komunikacija z vplivneži: Andraž Zontar

Vplivnice: Jasmina Džananovič, Eva Sušin, Alisa Salkić, Nina Zorčič, Mateja Hojnik in Nina Kunc

Trajanje akcije: marec 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji