m
Opaženo

Prisluhnite poletju z ribjimi okusi Argete

V agenciji Luna \TBWA so za Argeto, mesno in ribjo pašteta številka 1 v Evropi* zasnovali posebno poletno kampanjo za ribje okuse, s katero so pripeljali poletje na Jadranu k potrošnikom domov.

Opis akcije: »Vsi ljubitelji počitnic na Jadranu, ne glede na narodnost, vemo, da je tista prava izkušnja poletja sestavljena iz dveh ključnih sestavin, ribjih okusov Argeta in nostalgičnega melosa klap,« so dejali v agenciji Luna\TBWA. Za Argeto so tako pripravili posebno kampanjo za ribje okuse, ki na humoren način poustvarja spomine na poletje. V dveh televizijskih oglasih so prikazali poletne trenutke, dodali pa so jim zabaven preobrat, ki mu bo z veseljem prisluhnil vsak ljubitelj Argete. Tako lahko v oglasih na tipični Jadranski plaži in v slovenskem visokogorju spremljamo protagoniste, ki si za malico privoščijo ribjo pašteto. Ob odprtju te pa se pred njimi pojavi klapa in zapoje poznani refren skladbe Ribari. Klapa se je v zabavnih izpeljankah pojavila tudi na Argetinih družbenih omrežjih, kjer je v kratkih video posnetkih protagoniste presenetila v vsakdanjih situacijah in jim pričarala tisti pravi čar poletja. S kampanjo želijo pokazati, da si z ribjimi okusi Argeta poletje lahko pričarate kjerkoli in kadarkoli – doma, na plaži ali celo na izletu v visokogorju, saj poletje ni samo letni čas, temveč občutje, ki so ga pri Argeti mojstrsko ujeli v svoje oranžne dozice.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tisk, oglasi na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, gradiva na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Živa Deu, Simona Koren, Alja Roškar

Direktorica projekta: Mojca Praznik Matić

Vodja projekta v agenciji: Nina Melink, Ana Kotar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen

Tekstopisje: Maja Podojsteršek, Tomaž Radšel, Neža Renko

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovanje: Dejan Kralj

Produkcija: Chili films

Producentka: Valentina Prešeren

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Lukežič

Montaža spletnih in izdelčnih videov: 916 Hub

 

*več na argeta.com

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji