emkrepi
Opaženo

Program #EMKrepi za zagon slovenskega malega gospodarstva

Slovenska agencija za mlade (SLOAM) predstavlja družbenoodgovorno akcijo #EMKrepi.

V okviru akcije podjetnikom do konca avgusta 2020 ponuja brezplačno izpostavitev njihovih dejavnosti in večjo prepoznavnost med 120 tisoč slovenskimi imetniki mladinske kartice. Pobudniki pravijo, da akcija pomaga slovenskemu malemu gospodarstvu pri ponovnem zagonu njegovih dejavnosti v prvih mesecih po koncu epidemije. Program hkrati ponuja mladim priložnost, da izrazijo svoje želje in interese glede prihodnjih ugodnosti Evropske mladinske kartice (EMK) v Sloveniji. Za razliko od podobnih akcij za zagon slovenskega gospodarstva, ki smo jim priča v zadnjih dveh mesecih, ta program deluje na obeh straneh – ponudbi in povpraševanju.

»V Slovenski agenciji za mlade ustvarjamo priložnosti za zagotavljanje boljših pogojev za življenje, delovanje in ustvarjanje mladih. Dobro se zavedamo situacije, ki jo je prinesel koronavirus, in ker v naši ekipi podpiramo inovativne ideje, predvsem pa želimo aktivno pomagati in podpreti slovensko malo gospodarstvo po koncu epidemije, smo se odločili za zagon akcije #EMKrepi,« je povedala pobudnica in vodja projekta Nika Stegovec. EMK je mednarodni program, podprt s strani Sveta Evrope in Evropske komisije, ki mlade spodbuja k mobilnosti in neodvisnosti, razvoju lastnih potencialov, sodelovanju in vključevanju v družbo ter odgovornim izbiram.

Mladi, posegajte po slovenskih izdelkih in storitvah

»S programom #EMKrepi bomo pomagali pri mobilizaciji mladih do 30. leta v Sloveniji, da bodo v naslednjih mesecih posegali predvsem po slovenskih proizvodih in storitvah ter s tem pomagali ponovno zagnati naše gospodarstvo. Prepričani smo, da lahko 120 tisoč mladih povzroči veliko razliko v slovenskem prostoru, zato vabimo vse obrtnike in male podjetnike, da brezplačno pristopijo k programu ter ponudijo izdelke in storitve več kot 40 odstotkom vseh mladih v Sloveniji,« pravi Jan Peloza, direktor SLOAM.

»Akcije smo se lotili kar sami – ker imamo 120 tisoč članov in veliko število partnerjev, smo jo z lastnimi vizualnimi rešitvami predstavili kar sami in dosegli veliko opaženost med ciljno skupino. Ker smo naleteli na tako dober odziv, jo bomo po vsej verjetnosti še nadgradili, tako da že potekajo dogovori z agencijo, ki se bo v akcijo vključila v naslednji fazi,« je še povedal za MM.

emkrepi2

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji