argetty
Opaženo

Prvi Argetini NFT-ji že imajo svoje lastnike!

Argeta in Luna \TBWA sta na spletu navdušili ljubitelje Argete in digitalnih trendov s prvo kolekcijo NFT-jev.

Kratek opis akcije: Argeta ni več samo pašteta v resničnem svetu, saj se je pridružila znamkam, ki že živijo tudi v virtualnem okolju, natančneje na spletu 3.0. S svojo prvo kolekcijo NFT-jev, ki jo sestavlja samo 21 unikatnih NFT-jev s skupnim imenom Argettyji, je postala prva znamka izdelkov široke potrošnje v regiji z lastnimi NFT-ji (ang. non-fungible token) oz. nezamenljivimi žetoni.

»Argettyji so prikupne male dozice, ki v svet in na splet vnašajo brezskrbno veselje. Vsak ima svojo zgodbo, ki predstavlja eno od vrednot znamke Argeta. Tako NFT-ji nimajo samo zbirateljske vrednosti, ampak tudi komunikacijsko, saj smo svoje vrednote približali širši ciljni skupini na zanimiv in inovativen način,« pravijo v Argeti.

NFT-je so ustvarili na ogljično nevtralni verigi blokov Solana, za ogled pa so na voljo tudi na posebni spletni strani nft.argeta.com, kjer je Argeta z izobraževalnim pristopom pomagala uporabnikom razumeti to razvijajočo se tehnologijo in odprla vrata tudi za druge znamke.

argetty

Elementi akcije: družbena omrežja, spletno oglaševanje, spletna stran

Predstavnici naročnika: Živa Deu in Vida Kos

Vodji projekta: Nina Melink in Živa Kolar

Digitalna vodja projektov: Valerija Smolej

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Umetniški vodja: Miha Avsenik

Oblikovalka: Nina Zadravec

Digitalni strateg: Jan Omahen

Spletna oblikovalka: Jana Troha

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov

Produkcija spletne strani: CNJ

Preostali sodelujoči: Lemur Legal, NFT.SI

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji