Prvi Argetini NFT-ji že imajo svoje lastnike!
Argeta in Luna \TBWA sta na spletu navdušili ljubitelje Argete in digitalnih trendov s prvo kolekcijo NFT-jev.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Argeta ni več samo pašteta v resničnem svetu, saj se je pridružila znamkam, ki že živijo tudi v virtualnem okolju, natančneje na spletu 3.0. S svojo prvo kolekcijo NFT-jev, ki jo sestavlja samo 21 unikatnih NFT-jev s skupnim imenom Argettyji, je postala prva znamka izdelkov široke potrošnje v regiji z lastnimi NFT-ji (ang. non-fungible token) oz. nezamenljivimi žetoni.
»Argettyji so prikupne male dozice, ki v svet in na splet vnašajo brezskrbno veselje. Vsak ima svojo zgodbo, ki predstavlja eno od vrednot znamke Argeta. Tako NFT-ji nimajo samo zbirateljske vrednosti, ampak tudi komunikacijsko, saj smo svoje vrednote približali širši ciljni skupini na zanimiv in inovativen način,« pravijo v Argeti.
NFT-je so ustvarili na ogljično nevtralni verigi blokov Solana, za ogled pa so na voljo tudi na posebni spletni strani nft.argeta.com, kjer je Argeta z izobraževalnim pristopom pomagala uporabnikom razumeti to razvijajočo se tehnologijo in odprla vrata tudi za druge znamke.
Elementi akcije: družbena omrežja, spletno oglaševanje, spletna stran
Predstavnici naročnika: Živa Deu in Vida Kos
Vodji projekta: Nina Melink in Živa Kolar
Digitalna vodja projektov: Valerija Smolej
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Umetniški vodja: Miha Avsenik
Oblikovalka: Nina Zadravec
Digitalni strateg: Jan Omahen
Spletna oblikovalka: Jana Troha
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Premrov
Produkcija spletne strani: CNJ
Preostali sodelujoči: Lemur Legal, NFT.SI