Prvi brk, prvi samopregled
V podjetju dm so skupaj z agencijo Pristop zasnovali oglaševalsko akcijo »Prvi brk, prvi samopregled«, s katero opozarjajo na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških.
»Samopregledovanje je enostavna, hitra in učinkovita metoda, za katero se priporoča, da jo redno izvaja vsak moški po 15. letu starosti. Rak mod je namreč prvenstveno bolezen mladih moških, najpogosteje se pojavlja pri moških v starosti 18–35 let. Redno samopregledovanje mod omogoča zgodnje odkritje te vrste raka,« pravijo v dm, kjer s kampanjo »Prvi brk, prvi samopregled« nagovarjajo mlajše moške, da ob rasti prvih obraznih dlak začnejo tudi z rednim samopregledovanjem mod.
Kampanjo v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so namreč moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti samopregled. Vse akcije lahko spremljajo na spletni strani dm.si ter profilih na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok.