Prvi brk
Opaženo

Prvi brk, prvi samopregled

V podjetju dm so skupaj z agencijo Pristop zasnovali oglaševalsko akcijo »Prvi brk, prvi samopregled«, s katero opozarjajo na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških.

»Samopregledovanje je enostavna, hitra in učinkovita metoda, za katero se priporoča, da jo redno izvaja vsak moški po 15. letu starosti. Rak mod je namreč prvenstveno bolezen mladih moških, najpogosteje se pojavlja pri moških v starosti 18–35 let. Redno samopregledovanje mod omogoča zgodnje odkritje te vrste raka,« pravijo v dm, kjer s kampanjo »Prvi brk, prvi samopregled« nagovarjajo mlajše moške, da ob rasti prvih obraznih dlak začnejo tudi z rednim samopregledovanjem mod.

Kampanjo v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so namreč moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti samopregled. Vse akcije lahko spremljajo na spletni strani dm.si ter profilih na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok.

Prvi brk1

Prvi brk2

Prvi brk3

Prvi brk4

Prvi brk5

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji