Prvi in edini
Spar v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavlja novo oglaševalsko akcijo Prvi in edini, v kateri so svoje največje uspešnice povezali z Magnificovimi.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Ena od lastnosti, ki povezuje slovenske kupce pri nakupu živil in potrebščin za vsak dan, je razpršenost, saj v povprečju svoj proračun delimo med več kot pet različnih trgovcev. Raziskave kažejo še na en dodaten trend, in sicer da se frekvenca nakupov povečuje, pri čemer se veliki nakupi za vikend počasi razdeljujejo v več manjših, ki jih kupci opravljamo sproti, med tednom. Nakupne navade se tako spreminjajo in Spar, ki ima po lastnih trditvah že vrsto let položaj prve trgovine po izboru kupcev, se nanje odziva z novo celostno komunikacijsko akcijo.
Z njenim sloganom Spar bolj jasno sporoča o svojem položaju na trgu, ki ga je v preteklosti gradil z različnimi slogani, kot so »Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno«, »Vse, kar potrebujem« in »Prva trgovina po izboru kupcev«. Novi slogan z besedo »prvi« povzema sedanji položaj prve trgovine, z besedo »edini« pa nakazuje želeno smer, ki je pridobiti čimveč zvestih kupcev, za katere bo Spar edina trgovina.
V osrčju akcije je serija televizijskih spotov Argumenti, ki so zasnovani kot Magnificov pogovor z gledalcem. V vsakem od petih spotov pevec poda enega od argumentov, zakaj je dobro oziroma zakaj se splača nakupovati (samo) v Sparu. Magnifico in Spar se povezujeta tudi s sledilci na družbenih omrežjih, saj zanje pripravljata serijo receptov, kako pripraviti deset največjih uspešnic iz kuhinje tega glasbenika.
Elementi akcije: serija televizijskih in radijskih oglasov, zunanje oglaševanje, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi in Aleš Popič
Agencija: Futura DDB
Direktorici projekta: Mija Gačnik Krpič in Anuša Žagar
Kreativni direktor: Boštjan Napotnik
Tekstopisca: Boštjan Napotnik in Robert Bohinec
Umetniški direktor in oblikovalec: Robert Križmančič
Produkcijska hiša: Super 16
Producent: Gal Burger
Režiser: Mark Pirc
Fotograf: Peter Giodani
Trajanje akcije: od maja 2020