terme krka
Opaženo

Punce, gremo me po svoje

V marketingu Term Krka so vizualno prenovili priljubljeni in že dobro uveljavljeni produkt »Punce, gremo me po svoje«.

Kratek opis akcije: Gre za akcijo, ki poteka od leta 2015 in poudarja pomen prijateljstva in potrebe po negovanju stikov »v živo«. Akcija nagovarja punce, ženske, dame, da si vzamejo čas za svoje prijateljice (in zase) in poglobijo medsebojne vezi med vikend oddihom v Termah Dolenjske Toplice in Termah Šmarješke Toplice ali obmorskem Talasu Strunjan, kjer so jim pripravili zanimiv program druženja in sprostitve ob kopanju, savnanju, masaži in kulinaričnih užitkih.  

krka1

krka2

krka3

krka4

krka5

krka6

Elementi akcije: digitalne zgodbe in oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, objave v reviji Term Krka Vrelci zdravja, neposredna pošta

Predstavnik naročnika: Matej Jordan

Producent in režiser: Jani Ugrin

Direktor fotografije: Anže Vrabl

Fotograf: Lovro Rozina

Produkcijska hiša in scenarij: Aspekt

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: september – december 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji