Punce, gremo me po svoje
V marketingu Term Krka so vizualno prenovili priljubljeni in že dobro uveljavljeni produkt »Punce, gremo me po svoje«.
Terme Krka
Kratek opis akcije: Gre za akcijo, ki poteka od leta 2015 in poudarja pomen prijateljstva in potrebe po negovanju stikov »v živo«. Akcija nagovarja punce, ženske, dame, da si vzamejo čas za svoje prijateljice (in zase) in poglobijo medsebojne vezi med vikend oddihom v Termah Dolenjske Toplice in Termah Šmarješke Toplice ali obmorskem Talasu Strunjan, kjer so jim pripravili zanimiv program druženja in sprostitve ob kopanju, savnanju, masaži in kulinaričnih užitkih.
Elementi akcije: digitalne zgodbe in oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, objave v reviji Term Krka Vrelci zdravja, neposredna pošta
Predstavnik naročnika: Matej Jordan
Producent in režiser: Jani Ugrin
Direktor fotografije: Anže Vrabl
Fotograf: Lovro Rozina
Produkcijska hiša in scenarij: Aspekt
Medijska agencija: Pristop Media
Trajanje akcije: september – december 2022