zz
Opaženo

Qatar Airways: Oglas, v katerem lahko nastopate tudi vi

Qatar Airways je predstavil nov oglas AI Adventure, s katerim poudarjajo zavezanost k ustvarjanju neprimerljivih in poglobljenih izkušenj za vse svoje stranke. V filmu namreč lahko nastopi kdor koli.

AI Adventure je prvi oglas letalske družbe, ki ponuja možnost, da vsakdo postane del zgodbe in postane zvezda oglasa. Z napredno tehnologijo umetne inteligence se enostavno »umestijo« v film, pri tem pa lahko izbirajo med več prizori in vlogami. Liki, ustvarjeni z UI, so zelo natančen odsev gledalčevega videza – od obraznih potez do tena kože.

Glavni izvršni direktor skupine Qatar Airways Badr Mohammed Al-Meer je dejal, da je njihovo poslanstvo neprestano presegati pričakovanja strank, še posebej, ko gre za njihove potrebe in ustvarjanje osebnih izkušenj. »Nova kampanja blagovne znamke je dokaz našega zagotavljanja neprimerljive vrhunske uporabniške izkušnje,« izpostavlja,

Babar Rahman, višji podpredsednik Qatar Airways za globalni marketing in korporativno komuniciranje, pa je dodal: »S to kampanjo smo zaokrožili našo vizijo vodilnega v industriji na področju inovacij. Oblikovanje poglobljene izkušnje blagovne znamke, kjer je lahko vsakdo zvezda, nam je omogočilo ustvarjanje edinstveno prilagojenih povezav z našim občinstvom.«

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji