radenska
Opaženo

Radenska: Do zdravih navad z več pameti kot sreče.

Radenska je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila oglaševalsko akcijo, ki temelji na programu ustvarjanja zdravih navad, osnovanemu na nevroznanosti in psihologiji.

Kratek opis akcije: ‘Navada je železna srajca’ je eden od tistih pregovorov, ki so ga znanstvene raziskave največkrat potrdile. »Ljudje si prizadevamo, da bi se dobrih navad držali, se jih ‘nalezli’, jih ponavljali. Vendar nam to velikokrat relativno slabo uspeva, ker se uvajanja novih navad lotevamo brez poznavanja psiholoških procesov, ki odločajo o uspehu. Pa naj gre za zdravo prehrano, gibanje ali kar koli drugega,« pravijo v Radenski. Zato so se lotili vzpostavljanja zdravih navad v samem jedru, ki ga večina programov preskoči: v nevrobioloških in duševnih procesih, kjer izvirajo goriva vseh naših navad.

S psihologom, dr. Simonom Brezovarjem, je pod geslom ‘Do zdravih navad z več pameti kot sreče’ osnovala 30-dnevne programe za uvajanje petih življenjsko pomembnih navad, ki predstavljajo gradnike našega duševnega zdravja. Na spletni strani www.srcnozajutri.si/zdravenavade, kjer je predstavljeno teoretično ozadje programov in psihobiološki model vzpostavljanja navad, se obiskovalci prijavijo v enega ali več programov. Jan Možgan jim naslednjih 30 dni preko Viberja pošilja navodila in tako vsak dan poskrbi, da se bo zdrava navada usidrala v njihov vsakdan z več pameti kot sreče. Kampanja je nadaljevanje dolgoročne komunikacijske platforme Na zdravje zdravim navadam, ki so jo pri Radenski predstavili lani.

rad1

Elementi akcije: televizijski oglas, spletna stran, Viber, spletno oglaševanje, družbena omrežja, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Vesna Šavel Geder in Egle Wehle

Vodja projekta: Kaja Gabrijelčič

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Tekstopiska: Eva Gjörek

Asistentka vodje projektov: Maša Antunićević

Oblikovalca: Lara Oset in Aleš Vrbančič

Ilustrator: Klemen Vodopivec

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Upravljavka družbenih omrežij: Liza Urbančič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji