radenska
Opaženo

Radenska povezuje srca že 150 let

Agencija BBDO Zagreb je zasnovala oglaševalsko akcijo ob 150-letnici Radenske, ki gledalca popelje na popotovanje skozi čas.

Kratek opis akcije: »Da bi se prepričali, ali je Radenska še vedno tako odlična kot pred 150 leti, smo potovali skozi čas. Vsak, ki smo ga na potovanju srečali, je potrdil, da je še vedno prav tako dobra kot nekoč. Čeprav se časi spreminjajo, ljubezen ostaja in ta pijača nas povezuje že 150 let,« pravijo v Radenski.

radenska1

radenska2

radenska3

radenska4

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje in oglaševanje pod črto, znamčenje izdelka,  promocija na dogodkih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ivana Šeremet, Vesna Šavel Geder in Katarina Borovšak

Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin

Kreativna direktorica in tekstopiska: Martina Pavić

Umetniška direktorica in oblikovalka: Ivana Klarica

Režiser: Bruno Anković

Produkcijska hiša: Kabinet

Glasbena podlaga: »Zemlja pleše« v izvedbi Hrvoja Štefotića

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji