Radenska povezuje srca že 150 let
Agencija BBDO Zagreb je zasnovala oglaševalsko akcijo ob 150-letnici Radenske, ki gledalca popelje na popotovanje skozi čas.
Radenska
Kratek opis akcije: »Da bi se prepričali, ali je Radenska še vedno tako odlična kot pred 150 leti, smo potovali skozi čas. Vsak, ki smo ga na potovanju srečali, je potrdil, da je še vedno prav tako dobra kot nekoč. Čeprav se časi spreminjajo, ljubezen ostaja in ta pijača nas povezuje že 150 let,« pravijo v Radenski.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje in oglaševanje pod črto, znamčenje izdelka, promocija na dogodkih
Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ivana Šeremet, Vesna Šavel Geder in Katarina Borovšak
Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin
Kreativna direktorica in tekstopiska: Martina Pavić
Umetniška direktorica in oblikovalka: Ivana Klarica
Režiser: Bruno Anković
Produkcijska hiša: Kabinet
Glasbena podlaga: »Zemlja pleše« v izvedbi Hrvoja Štefotića
Medijska agencija: AM Komunikacije