Radi imamo domače
V sklopu platforme »Radi imamo domače« je Mercatorjeva marketinška ekipa v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga zasnovala novo komunikacijsko akcijo.
Mercator
Kratek opis akcije: »Bližje smo si, kot se nam zdi. Tudi če živimo na videz različna življenja in nas navdihujejo različne stvari, nas vse povezuje iskanje pristnega.« je osnovna misel letošnje komunikacijske akcije za Mercatorjev program »Radi imamo domače«, s katerim sedmo leto aktivno povezuje pridelovalce lokalne hrane in kupce.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, tiskani oglasi, plakati citylight, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič
Vodji projekta v agenciji: Nina Huremovič in Urša Kovačič
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisci: Katja Šircelj, Matej Kodrič in Uroš Goričan
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka:Daša Žerovnik
Režiser: Miha Mlaker
Produkcijska hiša: Albatross Films
Fotograf: Primož Bregar
Avtor glasbe: Aldo Kumar