mercator domače
Opaženo

Radi imamo domače

V sklopu platforme »Radi imamo domače« je Mercatorjeva marketinška ekipa v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga zasnovala novo komunikacijsko akcijo.

Kratek opis akcije: »Bližje smo si, kot se nam zdi. Tudi če živimo na videz različna življenja in nas navdihujejo različne stvari, nas vse povezuje iskanje pristnega.« je osnovna misel letošnje komunikacijske akcije za Mercatorjev program »Radi imamo domače«, s katerim sedmo leto aktivno povezuje pridelovalce lokalne hrane in kupce. 

mercator domace1

mercator domace2

mercator domace3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, tiskani oglasi, plakati citylight, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič

Vodji projekta v agenciji: Nina Huremovič in Urša Kovačič

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisci: Katja Šircelj, Matej Kodrič in Uroš Goričan

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka:Daša Žerovnik

Režiser: Miha Mlaker

Produkcijska hiša: Albatross Films

Fotograf: Primož Bregar

Avtor glasbe: Aldo Kumar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji