Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš
Časnik Delo se v sodelovanju z agencijo Luna TBWA v novi oglaševalski akcijii opozarja na pomembne razlike med poglobljenimi vsebinami, ki jih podajajo kredibilni medij in hitrimi, površinskimi novicami na družbenih omrežjih.
Kratek opis akcije: »Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš« je slogan akcije, ki opozarja na ključno razliko med novicami na spletnih omrežjih in poglobljenimi članki in analizami, ki jih bralcem ponuja časnik Delo. Akcija izhaja iz dejstva, da splet in družbena omrežja omogočajo hiter in brezplačen dostop do novic in informacij, kar pa močno vpliva na zaupanje vanje in kritično presojo hitro prebavljivih informacij oziroma polinformacij.Delo je namreč ob svoji 60. obletnici predstavil nov pozicijski slogan »Vedeti več pomeni imeti moč«. Ta sporoča, da je Delo časopisna institucija, ki bralce opolnomoči, da si na podlagi poglobljenih informacij ustvarijo lastno mnenje.
»Delo je kredibilen medij, ki s poglobljenimi analizami in komentarji osvetljuje in pojasnjuje svet okoli nas in na katerega se bralci lahko zanesejo To se je še posebej izkazalo v času epidemije koronavirusa, ko so družbena omrežja postala polna lažnih ali vsaj pretiranih informacij in odzivov, zaradi česar so se ljudje znova začeli zatekati h kredibilnim virom in medijem,« pojasnjujejo v agenciji.
Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek
Direktor projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Strateginja: Maruša Hrovat
Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara