delo
Opaženo

Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš

Časnik Delo se v sodelovanju z agencijo Luna TBWA v novi oglaševalski akcijii opozarja na pomembne razlike med poglobljenimi vsebinami, ki jih podajajo kredibilni medij in hitrimi, površinskimi novicami na družbenih omrežjih.

Kratek opis akcije: »Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš« je slogan akcije, ki opozarja na ključno razliko med novicami na spletnih omrežjih in poglobljenimi članki in analizami, ki jih bralcem ponuja časnik Delo. Akcija izhaja iz dejstva, da splet in družbena omrežja omogočajo hiter in brezplačen dostop do novic in informacij, kar pa močno vpliva na zaupanje vanje in kritično presojo hitro prebavljivih informacij oziroma polinformacij.Delo je namreč ob svoji 60. obletnici predstavil nov pozicijski slogan »Vedeti več pomeni imeti moč«. Ta sporoča, da je Delo časopisna institucija, ki bralce opolnomoči, da si na podlagi poglobljenih informacij ustvarijo lastno mnenje.

»Delo je kredibilen medij, ki s poglobljenimi analizami in komentarji osvetljuje in pojasnjuje svet okoli nas in na katerega se bralci lahko zanesejo To se je še posebej izkazalo v času epidemije koronavirusa, ko so družbena omrežja postala polna lažnih ali vsaj pretiranih informacij in odzivov, zaradi česar so se ljudje znova začeli zatekati h kredibilnim virom in medijem,« pojasnjujejo v agenciji.

delo

delo

delo

delo

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Strateginja: Maruša Hrovat

Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji