m
Opaženo

Razpiramo krila levjesrčnih

Zavarovalnica Generali, ki že vrsto let »pod okriljem leva« podpira slovenski šport, je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila komunikacijo, v kateri je svojim sponzorirancem razprla krila.

Opis akcije: Ko je športnik deležen podpore, ki ga ponese višje in dlje, pogosto rečemo, da »dobi krila«. In prav ta spodbuda v luči vseživljenjskega partnerstva, ki jo tako slovenskemu športu kot tudi humanitarnim in kulturnim organizacijam nudi Generali, v kampanji spremlja športnike v podobi kril, ki izhajajo iz ikoničnega logotipa krilatega leva. Z dolgoročno platformo pod sloganom »Razpiramo krila levjesrčnih« slavijo predanost, ki je skupna tako športnikom kot tudi vrednotam Generalija, saj je levjesrčnost tista, ki vztraja ne glede na vse, navdihuje in razveseljuje z odmevnimi uspehi. Kampanja izpostavlja tako športnike, ki jim Generali že leta stoji ob strani in krojijo svetovni vrh, kot tudi tiste na začetku poti do uspehov in v katerih prepoznavajo levjesrčnost. Za posredovanje svojega sporočila so uporabili zunanje oglaševanje, predstavitveni spletni videoposnetek in družbena omrežja, kjer bodo objavili kratke videovsebine s športniki, ki so nastale v sodelovanju z agencijo Spontanzo.

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Svetlana Almaš, Tea Rojec, Monika Povšič, Nataša Lipovčić in Andreja Počkaj

Vodje projekta: Nika Perovšek in Ivana Laharnar (Pristop) ter Andreja Potočnik Krajnik (Spontanzo)

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Rok Flego in Barbara Podlogar

Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Samo Jarc

Produkcijska hiša: Videa

Fotografinja: Mimi Antolović

Postprodukcija: Pristop, Videa

a

m

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji