Razpiramo krila levjesrčnih
Zavarovalnica Generali, ki že vrsto let »pod okriljem leva« podpira slovenski šport, je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila komunikacijo, v kateri je svojim sponzorirancem razprla krila.
Generali zavarovalnica
Opis akcije: Ko je športnik deležen podpore, ki ga ponese višje in dlje, pogosto rečemo, da »dobi krila«. In prav ta spodbuda v luči vseživljenjskega partnerstva, ki jo tako slovenskemu športu kot tudi humanitarnim in kulturnim organizacijam nudi Generali, v kampanji spremlja športnike v podobi kril, ki izhajajo iz ikoničnega logotipa krilatega leva. Z dolgoročno platformo pod sloganom »Razpiramo krila levjesrčnih« slavijo predanost, ki je skupna tako športnikom kot tudi vrednotam Generalija, saj je levjesrčnost tista, ki vztraja ne glede na vse, navdihuje in razveseljuje z odmevnimi uspehi. Kampanja izpostavlja tako športnike, ki jim Generali že leta stoji ob strani in krojijo svetovni vrh, kot tudi tiste na začetku poti do uspehov in v katerih prepoznavajo levjesrčnost. Za posredovanje svojega sporočila so uporabili zunanje oglaševanje, predstavitveni spletni videoposnetek in družbena omrežja, kjer bodo objavili kratke videovsebine s športniki, ki so nastale v sodelovanju z agencijo Spontanzo.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Svetlana Almaš, Tea Rojec, Monika Povšič, Nataša Lipovčić in Andreja Počkaj
Vodje projekta: Nika Perovšek in Ivana Laharnar (Pristop) ter Andreja Potočnik Krajnik (Spontanzo)
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisec: Peter Zabret
Umetniška direktorja: Rok Flego in Barbara Podlogar
Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Samo Jarc
Produkcijska hiša: Videa
Fotografinja: Mimi Antolović
Postprodukcija: Pristop, Videa