Razvoj vizualne podobe Lino lade
Gorenjka in Lino lada se predstavljata s skupnim izdelkom, katerega vizualno podobo so razvili v agenciji Imago Bold.
Žito, Gorenjka
Kratek opis akcije: Plod sodelovanja med blagovnima znamkama je novi izdelek, čokolada Gorenjka, ki je polnjena z namazom Lino lada in je navoljo v treh različnih okusih. Pri oblikovanju vizualne podobe so se osredotočili na sproščen in mladosten slog, za katerega menijo, da bo navdušil predvsem mlajšo ciljno skupino.
Elementi akcije: kreativni koncept, logotip, embalaža
Predstavniki naročnika: Melita Bunić, Nejc Nemec in Jerneja Strmšek Turk
Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass
Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič
Kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Umetniški direktorji: Dean Vranić, Branislav Milošević in Goga Golik
DTP: Nikola Janjić