»Reditude« zastopniki
Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo ustvarila oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja strokovnost in prijaznost svojih zastopnikov.
Zavarovalnica Generali
Kratek opis akcije: Z akcijo predstavljajo novo komunikacijsko platformo, ki bo odslej povezovala blagovno znamko Generali po celem svetu – seveda z upoštevanjem lokalnih prednosti. »V prilagojenih oglasih se pri nas pozicija podpisuje s sloganom »Ker nam pomenite vse« in izpostavitvijo energičnosti rdeče barve. Slednja je v kombinaciji z dinamičnim izpostavljanjem ključnih vrednot več kot zgolj barva, ki spremlja znameniti logotip pod okriljem leva. A naj ne ostane le pri besedah, saj pri Generaliju verjamemo v moč osebne predanosti,« pravijo in dodajajo, da je »rdeča odslej tudi zaščitni znak preudarnih nasvetov, bogatega znanja in skrbnosti zastopnikov, ki nastopajo v oglasih ter s svojim delovanjem po vsej Sloveniji vedno znova dokazujejo, da sloves Zavarovalnice Generali kot zaupanja vrednega partnerja ni naključje. Vsestranskost in dostopnost Generalijevih zastopnikov pa je bil tudi navdih za medijsko izpeljavo akcije, kar se odraža v širokem naboru nagovorov za različne ciljne skupine.«
Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje izpostavitve
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Direktorica projekta: Tea Rojec
Vodja projekta: Eva Gradišar
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalec: Lenart Slabe
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec
Asistentka produkcije: Katra Petriček
Fotografa: Primož Bregar in Vid Rotar
Režiser: Mark Pirc
Produkcijska hiša: Studio 7
Čas trajanja akcije: oktober - november 2020