generali
Opaženo

»Reditude« zastopniki

Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo ustvarila oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja strokovnost in prijaznost svojih zastopnikov.

Kratek opis akcije: Z akcijo predstavljajo novo komunikacijsko platformo, ki bo odslej povezovala blagovno znamko Generali po celem svetu – seveda z upoštevanjem lokalnih prednosti. »V prilagojenih oglasih se pri nas pozicija podpisuje s sloganom »Ker nam pomenite vse« in izpostavitvijo energičnosti rdeče barve. Slednja je v kombinaciji z dinamičnim izpostavljanjem ključnih vrednot več kot zgolj barva, ki spremlja znameniti logotip pod okriljem leva. A naj ne ostane le pri besedah, saj pri Generaliju verjamemo v moč osebne predanosti,« pravijo in dodajajo, da je »rdeča odslej tudi zaščitni znak preudarnih nasvetov, bogatega znanja in skrbnosti zastopnikov, ki nastopajo v oglasih ter s svojim delovanjem po vsej Sloveniji vedno znova dokazujejo, da sloves Zavarovalnice Generali kot zaupanja vrednega partnerja ni naključje. Vsestranskost in dostopnost Generalijevih zastopnikov pa je bil tudi navdih za medijsko izpeljavo akcije, kar se odraža v širokem naboru nagovorov za različne ciljne skupine.«

generali4

generali2

generali1

Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje izpostavitve

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica projekta: Tea Rojec

Vodja projekta: Eva Gradišar

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec

Asistentka produkcije: Katra Petriček

Fotografa: Primož Bregar in Vid Rotar

Režiser: Mark Pirc

Produkcijska hiša: Studio 7

Čas trajanja akcije: oktober - november 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji