Renaultova električna flota na parkirni hiši Cityparka
Renault je v sodelovanju s Publicisom svoj električne modele predstavil na eni od največjih oglasnih površin v Sloveniji.
Gašper Meden
Renault je svoje elektrificirane modele predstavil na megaplakatu na fasadi parkirne hiše ljubljanskega nakupovalnega središča Citypark, ki v površino meri 850 kvadratnih metrov. Kot je za MM povedala Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v Renaultu, so želeli širši javnosti predstaviti portfelj elektrificiranih vozil hibridov, in sicer z modeli, ki jih že dobro poznajo in tudi vozijo. To so Clio, Captur, Megane in Zoe. »Položaj in velikost površine sta nam omogočila, da po eni strani izstopamo s kreativno rešitvijo in odlično prepoznavnostjo, po drugi strani pa da zaradi visoke frekvence ljudi naše sporočilo vidi veliko število ljudi,« pojasnjuje Randićeva.
Plakat je del oglaševalske akcije, ki poteka od aprila. Osredotoča se na dvig prepoznavnosti elektrificiranih modelov na digitalnih kanalih, predvsem družbenih omrežjih, kjer so po besedah sogovornice odzivi odlični. »Tudi ta megapovršina je del dvigovanja prepoznavnosti in sočasno obeleženja odprtja naročil Renaultovih elektrificiranih modelov. Uradni začetek prodaje hibrida Clio in priključnega hibrida Captur je letošnji september. Takrat bomo začeli tudi z nacionalno oglaševalsko akcijo na tradicionalnih in spletnih kanalih,« je povedala za MM.
Kreativna rešitev, ki zahteva brezhibnost
Glede na površino oglasa je bila s tehničnega vidika namestitev temu primerno zahtevna. »Vendar za ponudnika E-MEDIA to ni predstavljalo večje težave, saj so strokovnjaki na tovrstnem področju. Dodatno so posebej za nas namestili najnovejše LED-reflektorje in osvetlili površino ter tako omogočili popolno predstavitev vozil.«
Zaradi neklasičnega formata zunanjega oglaševanja pa je bila svojevrsten izziv tudi priprava kreativne rešitve. »Ker se na tako veliki površini vidi vsaka nepravilnost, je bilo treba zagotoviti, da je vse brezhibno. Plakat bo visel vsaj do konca leta, saj si želimo, da bi naše sporočilo videlo čim več ljudi in da tudi na ta način utrdimo naš ugled pionirjev na področju elektrifikacije.« pojasnjuje Randićeva.
Projekt je uspel do te mere, da je Slovenija znotraj skupine Renault prva država, ki je naročila tovrstno kreativno rešitev in površino še pred uradno oglaševalsko akcijo. »Tako je Publicis Slovenija dovolil njeno uporabo tudi drugim podružnicam Groupe Renault v celotni Evropi,« ponosno sklene sogovornica.