#ribaracaRAK
Na Instagram profilu Gajstnice so predstavili družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo #ribaracaRAK.
Gajstnice
Kratek opis akcije: Z akcijo so želeli osveščati o pomembnosti preventivnega pregledovanja in boju proti raku dojk. »Ob snovanju oglaševalske akcije smo se zavedali, da gre za tematiko, ki je prepletena z mnogimi osebnimi in družinskimi zgodbami ter posledično čustvi. Odziv, pa četudi negativen, je pričakovan, saj akcija neposredno ali posredno zadeva večino populacije, a menimo, da je čas, da odkrito spregovorimo tudi o težkih in bolečih temah. Še bolj kot prej se zavedamo izjemnosti in specifičnosti vsebine. Namen nikakor ni bil razžalostitev ali celo norčevanje, pač pa preskok v pogovor in širjenje pozitivnih spodbud,« so povedali za MM.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži, zunanje in spletno oglaševanje, radio
Kreativno in strateško vodenje: Marko Klemen
Snovalka: Maša Stanič
Tekstopisci: Maša Stanič, Marko Klemen, Lara Rožemberg in Judita Munda
Konceptualistka: Judita Munda
Oblikovalec: Marko Klemen
Fotografa: Asiana Jurca Avci in Marko Klemen
Akcija na mestnih plakatih: TAM-TAM
Produkcija: Po dežju