gajstnice
Opaženo

#ribaracaRAK

Na Instagram profilu Gajstnice so predstavili družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo #ribaracaRAK.

Kratek opis akcije: Z akcijo so želeli osveščati o pomembnosti preventivnega pregledovanja in boju proti raku dojk. »Ob snovanju oglaševalske akcije smo se zavedali, da gre za tematiko, ki je prepletena z mnogimi osebnimi in družinskimi zgodbami ter posledično čustvi. Odziv, pa četudi negativen, je pričakovan, saj akcija neposredno ali posredno zadeva večino populacije, a menimo, da je čas, da odkrito spregovorimo tudi o težkih in bolečih temah. Še bolj kot prej se zavedamo izjemnosti in specifičnosti vsebine. Namen nikakor ni bil razžalostitev ali celo norčevanje, pač pa preskok v pogovor in širjenje pozitivnih spodbud,« so povedali za MM.

gajstnice9

gajstnice8

gajstnice6

gajstnice5

gajstnice4

gajstnice3

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži, zunanje in spletno oglaševanje, radio

Kreativno in strateško vodenje: Marko Klemen

Snovalka: Maša Stanič

Tekstopisci: Maša Stanič, Marko Klemen, Lara Rožemberg in Judita Munda

Konceptualistka: Judita Munda

Oblikovalec: Marko Klemen

Fotografa: Asiana Jurca Avci in Marko Klemen

Akcija na mestnih plakatih: TAM-TAM

Produkcija: Po dežju

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji