b
Opaženo

Rokometni klub Krim Mercator ima novo grafično podobo

Ob praznovanju 40-letnice je Rokometni klub Krim Mercator predstavil novo celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali pri studiu Arnoldvuga. Nova podoba odraža zgodovino kluba in vizijo prihodnosti.

Prenovo vizualne podobe je rokometni klub zaupal studiu Arnoldvuga, pri čemer sta ključni vlogi prevzela umetniški direktor David Fartek in kreativni direktor Radovan Arnold, sam proces nastajanja novega CGP-ja pa je potekal v tesnem sodelovanju s klubom. »Želeli smo ohraniti tradicijo in pokazati, da odličnosti ne pozabljamo. Ohranili smo ključne vizualne prvine – naklon oblik in barve. Pri snovanju nove podobe smo izhajali iz zgodovine in razvili sodobnejšo obliko,« pojasnjujejo pri Arnoldvugi in dodajajo, da je pomen novega znaka več kot le preoblikovan grb. »Predstavlja silhueto dvignjenih rok z žogo, kar simbolizira članico RK Krim v akciji. Roki skupaj tvorita črko K, ki predstavlja Krim.« Ob preoblikovanju so bile zaradi prepoznavnosti ohranjene obstoječe barve kluba, a imajo sodobnejši pridih: »Za združitev preteklosti in prihodnosti, tradicije in ambicij.«

Nova Krimova grafična podoba zajema tudi jubilejni 40-letni znak ter posebej pripravljeno pisavo oziroma tipografijo, ki bo najbolj vidna na letošnjih dresih ekipe.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji