Ryan Gosling je novi Guccijev obraz
Ryan Gosling je po Harryju Stylesu, Jaredu Letu in Lani Del Rey novi obraz modne blagovne znamke Gucci. V novi Guccijevi akciji »Valigeria« oglašuje potovalno opremo te prestižne znamke.
Kaja Kovič
Nova Guccijeva oglaševalska akcija »Valigeria« se osredotoča na potovalno opremo Gucci Savoy. Glavno vlogo v njej je prevzel ameriški igralec in marketinški strokovnjak Ryan Gosling. Kolekcija Savoy vključuje vozičke, trde in mehke kovčke, športne torbe, škatle za klobuke in kozmetične torbice ter kovčke. Prenovljena kolekcija se od prejšnjih razlikuje po tem, da vključuje sodobne detajle, kot so bolj poudarjene črte iz tkanine v barvah Guccija ter bolj svetel, bež monogram.V fotografski objektiv je Goslinga ujel Glen Luchford, ki ga poznamo po globalnih oglasih za znamko Calvin Klein. Vse fotografije imajo poleten retro pridih, v sklopu akcije pa so posneli tudi kratek film, ki je že viden na spletnih kanalih.
Ameriški modni mediji pišejo, da je sodelovanje Glos X Gucci, kot so ga poimenovali, popolnoma pričakovano, saj je Gosling paradni konj filmske, marketinške in modne industrije. Alessandro Michele, glavni oblikovalec in kreativni direktor Guccija, je sodelovanje komentiral: »Potovanje za znamko Gucci nikoli ni zgolj fizično. Gucci je blagovna znamka, ki spremlja umetnike, pisatelje, igralce in režiserje Hollywooda na njihovih fizičnih, čustvenih in intelektualnih potovanjih.«