izbor  hofer1
Opaženo

S HOFER dostavo je poletje dobrodošlo doma

Agencija Yootree je za naročnika HOFER Slovenija zasnovala komunikacijsko akcijo »Poletje, dobrodošlo doma« za poletno ponudbo izdelkov iz ponudbe HOFER dostava.

Kratek opis akcije: Ideja komunikacijske akcije v motivih predstavlja pakete izdelkov iz prodajnega programa, ki jih HOFER brezplačno dostavlja do domačih vrat, da si z njimi lahko prijetna poletna doživetja pričaramo v vsakem kotičku svojega doma.

izbor hofer

izbor hofer3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, komuniciranje na prodajnih mestih, direktni marketing, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Polona Stanovnik in Miloš Mitrović

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopiska: Živa Munih

Oblikovalca: Neža Pavrič in Ivor Bogunić

Trajanje akcije: od junija 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji