izbor  hofer1
Opaženo

S HOFER dostavo je poletje dobrodošlo doma

Agencija Yootree je za naročnika HOFER Slovenija zasnovala komunikacijsko akcijo »Poletje, dobrodošlo doma« za poletno ponudbo izdelkov iz ponudbe HOFER dostava.

Kratek opis akcije: Ideja komunikacijske akcije v motivih predstavlja pakete izdelkov iz prodajnega programa, ki jih HOFER brezplačno dostavlja do domačih vrat, da si z njimi lahko prijetna poletna doživetja pričaramo v vsakem kotičku svojega doma.

izbor hofer

izbor hofer3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, komuniciranje na prodajnih mestih, direktni marketing, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Polona Stanovnik in Miloš Mitrović

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopiska: Živa Munih

Oblikovalca: Neža Pavrič in Ivor Bogunić

Trajanje akcije: od junija 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji