S plusom na dlani se vedno prihrani
Lidl Slovenija je v sodelovanju z Ginger Communication Hubom ob predstavitvi aplikacije Lidl Plus pripravil komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Lidl je ob 15-letnici delovanja v Sloveniji predstavil aplikacijo Lidl Plus, ki kupcem prinaša vrsto popustov in ugodnosti. Predstavitev so pospremili z obsežno komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih, ki je aktivirala tako vplivneže kot tudi druge uporabnike družbenih omrežij. V prvem delu akcije so pozornost sledilcev na družbenih omrežjih pritegnili skrivnostni plusi, sestavljeni iz vsakdanjih izdelkov Lidla, v nadaljevanju akcije pa so sledilci s kombinacijo sponzoriranih in organskih objav ter nagradnih iger na enostaven način spoznali vse prednosti uporabe aplikacije Lidl Plus.
Elementi akcije: digitalni oglasi, komuniciranje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, nagradna igra, gifi
Predstavniki naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Tanja Knez, Janja Nardin, Lea Grilc, Veronika Šavrič, Anita Srac, Špela Vozelj, Alen Vogrinčič in Nadja Benedičič