lidlplus
Opaženo

S plusom na dlani se vedno prihrani

Lidl Slovenija je v sodelovanju z Ginger Communication Hubom ob predstavitvi aplikacije Lidl Plus pripravil komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih.

Kratek opis akcije: Lidl je ob 15-letnici delovanja v Sloveniji predstavil aplikacijo Lidl Plus, ki kupcem prinaša vrsto popustov in ugodnosti. Predstavitev so pospremili z obsežno komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih, ki je aktivirala tako vplivneže kot tudi druge uporabnike družbenih omrežij. V prvem delu akcije so pozornost sledilcev na družbenih omrežjih pritegnili skrivnostni plusi, sestavljeni iz vsakdanjih izdelkov Lidla, v nadaljevanju akcije pa so sledilci s kombinacijo sponzoriranih in organskih objav ter nagradnih iger na enostaven način spoznali vse prednosti uporabe aplikacije Lidl Plus.

lidl plus

Elementi akcije: digitalni oglasi, komuniciranje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, nagradna igra, gifi           

Predstavniki naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Tanja Knez, Janja Nardin, Lea Grilc, Veronika Šavrič, Anita Srac, Špela Vozelj, Alen Vogrinčič in Nadja Benedičič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji