lidlplus
Opaženo

S plusom na dlani se vedno prihrani

Lidl Slovenija je v sodelovanju z Ginger Communication Hubom ob predstavitvi aplikacije Lidl Plus pripravil komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih.

Kratek opis akcije: Lidl je ob 15-letnici delovanja v Sloveniji predstavil aplikacijo Lidl Plus, ki kupcem prinaša vrsto popustov in ugodnosti. Predstavitev so pospremili z obsežno komunikacijsko akcijo na družbenih omrežjih, ki je aktivirala tako vplivneže kot tudi druge uporabnike družbenih omrežij. V prvem delu akcije so pozornost sledilcev na družbenih omrežjih pritegnili skrivnostni plusi, sestavljeni iz vsakdanjih izdelkov Lidla, v nadaljevanju akcije pa so sledilci s kombinacijo sponzoriranih in organskih objav ter nagradnih iger na enostaven način spoznali vse prednosti uporabe aplikacije Lidl Plus.

lidl plus

Elementi akcije: digitalni oglasi, komuniciranje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, nagradna igra, gifi           

Predstavniki naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Tanja Knez, Janja Nardin, Lea Grilc, Veronika Šavrič, Anita Srac, Špela Vozelj, Alen Vogrinčič in Nadja Benedičič

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji