S sladoledi Leone po skritih kotičkih Slovenije
Marketinška agencija Rubikon GRAL je za ajdovsko podjetje Incom Leone in blagovno znamko sladoledov Leone zasnovala digitalno akcijo »Leone, od kod okusi tvoji«.
Leone
Kratek opis akcije: »Prav gotovo je letos skoraj vsak Slovenec obiskal več slovenskih turističnih destinacij kot po navadi ali pa se je namesto dopustovanja v tujino odpravil odkrivat domače skrite kotičke, ki jih pretekla leta ni imel možnosti spoznati. Nekateri tudi s pomočjo sladoledov Leone,« pravijo v podjetju Incom Leone. Ime akcije so navezali na znano narodno-zabavno pesem, s čimer pa se ne navezujejo le na lepote Slovenije, ampak tudi na slovenski izvor sladoleda; dejstvo, ki je potrošnikom v večji meri neznano.
Aktivnost je potekala preko spleta in na družbenih omrežjih, kjer so uporabnikom vsak teden ponujali nove predloge za dnevne izlete. Na družbenih omrežjih so ustvarjali vsebine, povezane z izpostavljenimi lokacijami, posamezniki pa so lahko glasovali za »naj« izlet tedna. Vsak predlog obiska turistične destinacije ali skritega kotička je bil predstavljen z reprezentativno fotografijo lokacije in pripadajočega sladoleda.
Izletniki so dobili tudi povezavo do destinacije na Googlovih zemljevidih, da so do nje lahko prišli s pomočjo navigacije. Ob tem pa ni manjkal niti nasvet, kateri okus sladoleda bo pred, po ali med izletom najbolj prijal. Uporabnike so še dodatno spodbujali z osvojitvijo nagrade (glamping za dve osebi), pri vpisu v nagradno igro pa so med reševanjem interaktivnega kviza od njih pridobili podatke o poznavanju sladoledov Leone in njihovo mnenje.
Predstavnik naročnika: Kristjan Jerončič
Direktorica naročnika v agenciji: Tanja Zvijerac
Kreativni direktor: Gregor Graf
Spletni oblikovalec: Marco Gorini
Oblikovalka vizualnih gradiv: Lili Geček
Digitalni specialist: Rok Štamcar
Ustvarjalka vsebin: Vesna Lešnik