leonee
Opaženo

S sladoledi Leone po skritih kotičkih Slovenije

Marketinška agencija Rubikon GRAL je za ajdovsko podjetje Incom Leone in blagovno znamko sladoledov Leone zasnovala digitalno akcijo »Leone, od kod okusi tvoji«.

Kratek opis akcije: »Prav gotovo je letos skoraj vsak Slovenec obiskal več slovenskih turističnih destinacij kot po navadi ali pa se je namesto dopustovanja v tujino odpravil odkrivat domače skrite kotičke, ki jih pretekla leta ni imel možnosti spoznati. Nekateri tudi s pomočjo sladoledov Leone,« pravijo v podjetju Incom Leone. Ime akcije so navezali na znano narodno-zabavno pesem, s čimer pa se ne navezujejo le na lepote Slovenije, ampak tudi na slovenski izvor sladoleda; dejstvo, ki je potrošnikom v večji meri neznano.

Aktivnost je potekala preko spleta in na družbenih omrežjih, kjer so uporabnikom vsak teden ponujali nove predloge za dnevne izlete. Na družbenih omrežjih so ustvarjali vsebine, povezane z izpostavljenimi lokacijami, posamezniki pa so lahko glasovali za »naj« izlet tedna. Vsak predlog obiska turistične destinacije ali skritega kotička je bil predstavljen z reprezentativno fotografijo lokacije in pripadajočega sladoleda.

Izletniki so dobili tudi povezavo do destinacije na Googlovih zemljevidih, da so do nje lahko prišli s pomočjo navigacije. Ob tem pa ni manjkal niti nasvet, kateri okus sladoleda bo pred, po ali med izletom najbolj prijal. Uporabnike so še dodatno spodbujali z osvojitvijo nagrade (glamping za dve osebi), pri vpisu v nagradno igro pa so med reševanjem interaktivnega kviza od njih pridobili podatke o poznavanju sladoledov Leone in njihovo mnenje.

leone4

leone3

Predstavnik naročnika: Kristjan Jerončič

Direktorica naročnika v agenciji: Tanja Zvijerac

Kreativni direktor: Gregor Graf

Spletni oblikovalec: Marco Gorini

Oblikovalka vizualnih gradiv: Lili Geček

Digitalni specialist: Rok Štamcar

Ustvarjalka vsebin: Vesna Lešnik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji