S Triglav Skladi si zaslužite več
Agencija Yootree je za Triglav Sklade zasnovala nadaljevanje oglaševalske akcije »Zaslužite si več« in po jesenski »Njeni zgodbi« ustvarila tudi »Njegovo zgodbo«, ki je javnost spomnila, da si z naložbenim varčevanjem lahko zaslužimo več za svoje želje.
Triglav Skladi
Kratek opis akcije: Za oglaševanje naložbenih varčevanj po meri posameznika v Triglav Skladih so v agenciji pripravili nadgradnjo jesenske oglaševalske akcije. Nova komunikacija utrjuje naložbeno varčevanje z varčevalnim načrtom Triglav Skladov kot pametno rešitev za doseganje želja strank in njihovo finančno brezskrbnost v prihodnosti.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, spletno mesto, digitalno komuniciranje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, interni kanali in prodajna mesta
Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ
Stratega: Tomaž Apohal in Petra Trontelj Pečnik
Vodji projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik in Nina Babič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal
Oblikovalca: Neža Pavrič in Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Bruno Anković
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Fotograf: Primož Korošec
Produkcija digitalnih materialov: Madwise
Medijski agenciji: Medialog in Madwise