lidl sami domaci
Opaženo

Sami domači

Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata prvo sezono komunikacijske platforme Sami domači, v kateri so obraz dobili njihovi lokalni dobavitelji sadja in zelenjave.

Kratek opis akcije: »Skozi šest epizod se lahko sprehodite med s soncem obsijanimi jablanami v Prlekiji, obrišete prst s klenega gorenjskega krompirja, odtrgate sočno jagodo iz Posavja ali občudujete osupljiv razgled s primorskih nasadov paradižnika. V Lidlu Slovenija mislimo globalno, a čutimo lokalno, zato je naš dom vedno tam, kjer so doma naši kupci,« pravijo in poudarjajo, da tako resnično vedo, kaj jim pomeni največ in s podpirajo tiste, ki skupaj z njimi skrbijo, da sta svežina ter kakovost vedno v Lidlu. Preko akcije Sami domači na čustven, avtentičen in zelo oseben način predstavljajo tiste, ki vedo, kaj je dobro in domače. S kampanjo blagovna znamka posledično nadgrajuje svojo obljubo »sveže kot v Lidlu« in utrjuje percepcijo domačnosti.

V okviru komunikacijske platforme je Lidl Slovenija izvedel tudi korporativno sporočanje medijski javnosti in različnim deležnikom – od vladnih do nevladnih organizacij – o značilnostih sodelovanja s slovenskimi dobavitelji na področju sadja in zelenjave.

lidl agraria

lidl drinovec

lidl posavje

lidl stular

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne video vsebine, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tina Cipot, Mario Malačič, Maruša Pangerc, Robert Gornik, Katja Heberle, Lea Grilc, Nina Plantan in Miha Horvat

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Nejc Miljak in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Bright

Vodja produkcije: Matej Marinko

Režiser: Nejc Miljak

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Klemen Razinger

Glasba: Richard Canavan – Found Lullaby

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji