lidl sami domaci
Opaženo

Sami domači

Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata prvo sezono komunikacijske platforme Sami domači, v kateri so obraz dobili njihovi lokalni dobavitelji sadja in zelenjave.

Kratek opis akcije: »Skozi šest epizod se lahko sprehodite med s soncem obsijanimi jablanami v Prlekiji, obrišete prst s klenega gorenjskega krompirja, odtrgate sočno jagodo iz Posavja ali občudujete osupljiv razgled s primorskih nasadov paradižnika. V Lidlu Slovenija mislimo globalno, a čutimo lokalno, zato je naš dom vedno tam, kjer so doma naši kupci,« pravijo in poudarjajo, da tako resnično vedo, kaj jim pomeni največ in s podpirajo tiste, ki skupaj z njimi skrbijo, da sta svežina ter kakovost vedno v Lidlu. Preko akcije Sami domači na čustven, avtentičen in zelo oseben način predstavljajo tiste, ki vedo, kaj je dobro in domače. S kampanjo blagovna znamka posledično nadgrajuje svojo obljubo »sveže kot v Lidlu« in utrjuje percepcijo domačnosti.

V okviru komunikacijske platforme je Lidl Slovenija izvedel tudi korporativno sporočanje medijski javnosti in različnim deležnikom – od vladnih do nevladnih organizacij – o značilnostih sodelovanja s slovenskimi dobavitelji na področju sadja in zelenjave.

lidl agraria

lidl drinovec

lidl posavje

lidl stular

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne video vsebine, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tina Cipot, Mario Malačič, Maruša Pangerc, Robert Gornik, Katja Heberle, Lea Grilc, Nina Plantan in Miha Horvat

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Nejc Miljak in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Bright

Vodja produkcije: Matej Marinko

Režiser: Nejc Miljak

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Klemen Razinger

Glasba: Richard Canavan – Found Lullaby

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji