Sami domači
Lidl Slovenija in agencija Yin + Young predstavljata prvo sezono komunikacijske platforme Sami domači, v kateri so obraz dobili njihovi lokalni dobavitelji sadja in zelenjave.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: »Skozi šest epizod se lahko sprehodite med s soncem obsijanimi jablanami v Prlekiji, obrišete prst s klenega gorenjskega krompirja, odtrgate sočno jagodo iz Posavja ali občudujete osupljiv razgled s primorskih nasadov paradižnika. V Lidlu Slovenija mislimo globalno, a čutimo lokalno, zato je naš dom vedno tam, kjer so doma naši kupci,« pravijo in poudarjajo, da tako resnično vedo, kaj jim pomeni največ in s podpirajo tiste, ki skupaj z njimi skrbijo, da sta svežina ter kakovost vedno v Lidlu. Preko akcije Sami domači na čustven, avtentičen in zelo oseben način predstavljajo tiste, ki vedo, kaj je dobro in domače. S kampanjo blagovna znamka posledično nadgrajuje svojo obljubo »sveže kot v Lidlu« in utrjuje percepcijo domačnosti.
V okviru komunikacijske platforme je Lidl Slovenija izvedel tudi korporativno sporočanje medijski javnosti in različnim deležnikom – od vladnih do nevladnih organizacij – o značilnostih sodelovanja s slovenskimi dobavitelji na področju sadja in zelenjave.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne video vsebine, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih medijih, spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tina Cipot, Mario Malačič, Maruša Pangerc, Robert Gornik, Katja Heberle, Lea Grilc, Nina Plantan in Miha Horvat
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisci: Domen Husu, Nejc Miljak in Marin Bulog
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Produkcijska hiša: Bright
Vodja produkcije: Matej Marinko
Režiser: Nejc Miljak
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Fotograf: Klemen Razinger
Glasba: Richard Canavan – Found Lullaby