Gorenjka
Opaženo

Samosvoja kot Mistica

Gorenjkina blagovna znamka čokolade Mistica se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Imago Bold.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je dejstvo, da je Mistica čokolada za tiste, ki sledijo svojemu okusu in radi živijo po svojih pravilih. »Za samosvoje. Zato smo vzeli dobro znane citate in spletne misli ter jim dali samosvoj čokoladen na(v)dih. Zasnovali smo serijo plakatov, vsakega z drugim zabavnim citatom in drugim okusom čokolade Mistica,« pojasnjujejo njeni ustvarjalci.

 

Elementi akcije: svetlobne oglasne vitrine, digitalno oglaševanje in aktivnosti na prodajnem mestu

Predstavnici naročnika:Jerneja Turk Strmšek in Melita Bunić

Agencija: Imago Bold

Medijska agencija: Pristop media

Trajanje akcije: od 1. februarja do 28. februarja 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji