Samosvoja kot Mistica
Gorenjkina blagovna znamka čokolade Mistica se predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Imago Bold.
Gorenjka (Žito)
Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je dejstvo, da je Mistica čokolada za tiste, ki sledijo svojemu okusu in radi živijo po svojih pravilih. »Za samosvoje. Zato smo vzeli dobro znane citate in spletne misli ter jim dali samosvoj čokoladen na(v)dih. Zasnovali smo serijo plakatov, vsakega z drugim zabavnim citatom in drugim okusom čokolade Mistica,« pojasnjujejo njeni ustvarjalci.
Elementi akcije: svetlobne oglasne vitrine, digitalno oglaševanje in aktivnosti na prodajnem mestu
Predstavnici naročnika:Jerneja Turk Strmšek in Melita Bunić
Agencija: Imago Bold
Medijska agencija: Pristop media
Trajanje akcije: od 1. februarja do 28. februarja 2020