veuve clicqout
Opaženo

Šampanjec Veuve Clicquot z novo kampanjo praznuje 250 let

V podjetju Moët Hennessy želijo z novo tržno-komunikacijsko akcijo Good Day Sunshine malce omiliti luksuzno podobo šampanjca Veuve Clicquot, ga približati širšemu občinstvu, a hkrati prikazati vrhunskost dediščine.

Najnovejša kampanja Veuve Clicquot želi pokazati, da njihov šampanjec ni le pijača, s katero uživamo v posebnih ali slavnostnih trenutkih, temveč tudi v drobnih radostih življenja. V Moët Hennessy-ju so to sporočilo prenesli v kampanjo, v kateri poudarjajo barvo sonca, ki že od leta 1877 krasi etiketo steklenice.

Oglas Good Day Sunshine prikazuje svet skozi oči mladeniča, ki opazuje okrogle rumene predmete v njegovi bližini (ženske uhane, šopek rož, balon in jajčni rumenjak) kot metafore vzhajajočega sonca, v ozadju pa slišimo priredbo pesmi Beatlesov - Good Day Sunshine. »Tudi majhni trenutki si zaslužijo praznovanje in Good Day Sunshine izraža prav to, kako lahko človek najde veselja, optimizem in sončnost v vsakdanjih trenutkih,« je povedala direktorica marketinga Carole Bildé.

Oglas ob 250. obletnici obstoja blagovne znamke so ustvarili z oglaševalsko agencijo BETC Etoile Rouge, ki je v lasti Havasa. S kreativnim pristopom so skušali luksuzno blagovno znamko prikazati kljub visoki ceni kot dostopno tudi povprečnim potrošnikom. To so dosegli z melodijo ene najbolje prodajanih glasbnih skupin na svetu ter s prispodobami šampanjca v vsakodnevnih prizorih, kot so pogled v pečena jajčka, šopek rož, uhane ipd.

Skupaj z osrednjim 30-sekundnim spotom, ki je bil predstavljen sredi aprila, se bodo v prvi fazi kampanje v družbenih medijih in na različnih digitalnih kanalih pojavili krajši, 15- in 6-sekundni, izseki spota, oglaševali pa se bodo s tiskanimi oglasi na DOOH ter v revijah, kot so Modern Luxury, Vogue in Harper's Bazaar. Po prvi fazi kampanje do prihodnjega leta sledi še nekaj dodatnih faz, povedo iz Moët Hennessy, a trenutno še ne želijo razkriti, kaj točno.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji