Šampanjec Veuve Clicquot z novo kampanjo praznuje 250 let
V podjetju Moët Hennessy želijo z novo tržno-komunikacijsko akcijo Good Day Sunshine malce omiliti luksuzno podobo šampanjca Veuve Clicquot, ga približati širšemu občinstvu, a hkrati prikazati vrhunskost dediščine.
Kaja Kovič
Najnovejša kampanja Veuve Clicquot želi pokazati, da njihov šampanjec ni le pijača, s katero uživamo v posebnih ali slavnostnih trenutkih, temveč tudi v drobnih radostih življenja. V Moët Hennessy-ju so to sporočilo prenesli v kampanjo, v kateri poudarjajo barvo sonca, ki že od leta 1877 krasi etiketo steklenice.
Oglas Good Day Sunshine prikazuje svet skozi oči mladeniča, ki opazuje okrogle rumene predmete v njegovi bližini (ženske uhane, šopek rož, balon in jajčni rumenjak) kot metafore vzhajajočega sonca, v ozadju pa slišimo priredbo pesmi Beatlesov - Good Day Sunshine. »Tudi majhni trenutki si zaslužijo praznovanje in Good Day Sunshine izraža prav to, kako lahko človek najde veselja, optimizem in sončnost v vsakdanjih trenutkih,« je povedala direktorica marketinga Carole Bildé.
Oglas ob 250. obletnici obstoja blagovne znamke so ustvarili z oglaševalsko agencijo BETC Etoile Rouge, ki je v lasti Havasa. S kreativnim pristopom so skušali luksuzno blagovno znamko prikazati kljub visoki ceni kot dostopno tudi povprečnim potrošnikom. To so dosegli z melodijo ene najbolje prodajanih glasbnih skupin na svetu ter s prispodobami šampanjca v vsakodnevnih prizorih, kot so pogled v pečena jajčka, šopek rož, uhane ipd.
Skupaj z osrednjim 30-sekundnim spotom, ki je bil predstavljen sredi aprila, se bodo v prvi fazi kampanje v družbenih medijih in na različnih digitalnih kanalih pojavili krajši, 15- in 6-sekundni, izseki spota, oglaševali pa se bodo s tiskanimi oglasi na DOOH ter v revijah, kot so Modern Luxury, Vogue in Harper's Bazaar. Po prvi fazi kampanje do prihodnjega leta sledi še nekaj dodatnih faz, povedo iz Moët Hennessy, a trenutno še ne želijo razkriti, kaj točno.