noc mladih
Opaženo

Samsung Slovenija predstavlja prvo #NočMladih na svetu

Agencija MSL Ljubljana je za Samsung Slovenija ustvarila digitalno aktivacijo na družbenih omrežjih, v kateri so mladim približali napredno nočno fotografijo serije Galaxy S22.

Kratek opis akcije: »Kako mlade navdušiti nad telefoni z najbolj zmogljivo nočno kamero na trgu? Za mlade je noč najboljši del dneva, zato smo ustvarili #NočMladih – aktivacijo na družbenih omrežjih, ki je polno zaživela šele ponoči,« pravijo v Samsungu Slovenija.

Natančno ob sončnem zahodu so se dnevne kreative zamenjale za nočne in razkrile celotno sporočilo, ki je obiskovalce povabilo k sodelovanju v nočnem nagradnem natečaju. Ponoči so bili aktivni tudi štirje vplivneži, ki se jim je pridružilo še več kot 300 objav sodelujočih, moč funkcije #nightography pa so preizkusili tudi v nočnem klubu, kjer se je z njimi zabavalo več kot 1000 mladih.

Sporočilo #NočiMladih je doseglo 74 odstotkov vseh oseb v ciljni skupini, generaciji MZ (13 do 35 let). Na kanalih na družbenih omrežjih Samsunga Slovenija se je odziv na objave povečal za 245 odstotkov, število klikov na povezave v objavah pa za do 800 odstotkov.

noc mladih1

noc mladih2

noc mladih3

noc mladih4

Elementi akcije: nagradni natečaj, spletna stran, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, aktivacija na dogodku

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi & Saatchi)

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Umetniški direktor: Matjaž Škufca (Publicis Groupe)

Sodelovanje z vplivneži: Gabrijela Vrbnjak

Medijska strategija in zakup: Tanja Papež in Maja Drame (Starcom)

Trajanje akcije: marec–april 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji