noc mladih
Opaženo

Samsung Slovenija predstavlja prvo #NočMladih na svetu

Agencija MSL Ljubljana je za Samsung Slovenija ustvarila digitalno aktivacijo na družbenih omrežjih, v kateri so mladim približali napredno nočno fotografijo serije Galaxy S22.

Kratek opis akcije: »Kako mlade navdušiti nad telefoni z najbolj zmogljivo nočno kamero na trgu? Za mlade je noč najboljši del dneva, zato smo ustvarili #NočMladih – aktivacijo na družbenih omrežjih, ki je polno zaživela šele ponoči,« pravijo v Samsungu Slovenija.

Natančno ob sončnem zahodu so se dnevne kreative zamenjale za nočne in razkrile celotno sporočilo, ki je obiskovalce povabilo k sodelovanju v nočnem nagradnem natečaju. Ponoči so bili aktivni tudi štirje vplivneži, ki se jim je pridružilo še več kot 300 objav sodelujočih, moč funkcije #nightography pa so preizkusili tudi v nočnem klubu, kjer se je z njimi zabavalo več kot 1000 mladih.

Sporočilo #NočiMladih je doseglo 74 odstotkov vseh oseb v ciljni skupini, generaciji MZ (13 do 35 let). Na kanalih na družbenih omrežjih Samsunga Slovenija se je odziv na objave povečal za 245 odstotkov, število klikov na povezave v objavah pa za do 800 odstotkov.

noc mladih1

noc mladih2

noc mladih3

noc mladih4

Elementi akcije: nagradni natečaj, spletna stran, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, aktivacija na dogodku

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi & Saatchi)

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Umetniški direktor: Matjaž Škufca (Publicis Groupe)

Sodelovanje z vplivneži: Gabrijela Vrbnjak

Medijska strategija in zakup: Tanja Papež in Maja Drame (Starcom)

Trajanje akcije: marec–april 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji