Samsung Slovenija predstavlja prvo #NočMladih na svetu
Agencija MSL Ljubljana je za Samsung Slovenija ustvarila digitalno aktivacijo na družbenih omrežjih, v kateri so mladim približali napredno nočno fotografijo serije Galaxy S22.
Samsung Slovenija
Kratek opis akcije: »Kako mlade navdušiti nad telefoni z najbolj zmogljivo nočno kamero na trgu? Za mlade je noč najboljši del dneva, zato smo ustvarili #NočMladih – aktivacijo na družbenih omrežjih, ki je polno zaživela šele ponoči,« pravijo v Samsungu Slovenija.
Natančno ob sončnem zahodu so se dnevne kreative zamenjale za nočne in razkrile celotno sporočilo, ki je obiskovalce povabilo k sodelovanju v nočnem nagradnem natečaju. Ponoči so bili aktivni tudi štirje vplivneži, ki se jim je pridružilo še več kot 300 objav sodelujočih, moč funkcije #nightography pa so preizkusili tudi v nočnem klubu, kjer se je z njimi zabavalo več kot 1000 mladih.
Sporočilo #NočiMladih je doseglo 74 odstotkov vseh oseb v ciljni skupini, generaciji MZ (13 do 35 let). Na kanalih na družbenih omrežjih Samsunga Slovenija se je odziv na objave povečal za 245 odstotkov, število klikov na povezave v objavah pa za do 800 odstotkov.
Elementi akcije: nagradni natečaj, spletna stran, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, aktivacija na dogodku
Predstavnik naročnika: Tomaž Semič
Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran
Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran
Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi & Saatchi)
Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar
Umetniški direktor: Matjaž Škufca (Publicis Groupe)
Sodelovanje z vplivneži: Gabrijela Vrbnjak
Medijska strategija in zakup: Tanja Papež in Maja Drame (Starcom)
Trajanje akcije: marec–april 2022