loterija
Opaženo

Sanje se lahko uresničijo v petek

Loterija Slovenije in Grey Ljubljana sta za mednarodno igro na srečo Eurojackpot zasnovala novo celostno oglaševalsko akcijo, ki je znova v obliki muzikala.

Kratek opis akcije: »Nova oglaševalska akcija za Eurojackpot nadaljuje z obliko muzikala kot enega močnejših in prepoznavnejših elementov blagovne znamke. V njem junaki sanjajo o življenju po velikem dobitku in si naslikajo vsak svoje najbolj nore sanje,« pravijo pri Loteriji Slovenije. Oglase so naslonili na dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje, ki se začne že z vplačilom kombinacij – in to vsak petek znova.

jackpot1

jackpot2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglas in radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan in Tina Djinovski

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Strateginja: Špela Žorž

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Oblikovalke: Hana Domijan, Anja Korošec in Urška Kos

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Blaž Švent

Fotograf: Ciril Jazbec

Glasbena podlaga: One way or another (Blondie)

Avtor priredbe: Janez Dovč

Prepesnitev: Katja Petrin Dornik in Andrej Rozman Roza

Direktorica projekta: Simona Mladenović

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji