Sanje se lahko uresničijo v petek
Loterija Slovenije in Grey Ljubljana sta za mednarodno igro na srečo Eurojackpot zasnovala novo celostno oglaševalsko akcijo, ki je znova v obliki muzikala.
Loterija Slovenije
Kratek opis akcije: »Nova oglaševalska akcija za Eurojackpot nadaljuje z obliko muzikala kot enega močnejših in prepoznavnejših elementov blagovne znamke. V njem junaki sanjajo o življenju po velikem dobitku in si naslikajo vsak svoje najbolj nore sanje,« pravijo pri Loteriji Slovenije. Oglase so naslonili na dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje, ki se začne že z vplačilom kombinacij – in to vsak petek znova.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglas in radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan in Tina Djinovski
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Strateginja: Špela Žorž
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor: Matija Primc
Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer
Oblikovalke: Hana Domijan, Anja Korošec in Urška Kos
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Blaž Švent
Fotograf: Ciril Jazbec
Glasbena podlaga: One way or another (Blondie)
Avtor priredbe: Janez Dovč
Prepesnitev: Katja Petrin Dornik in Andrej Rozman Roza
Direktorica projekta: Simona Mladenović