Sesalniki Bosch s pomočjo razširjene resničnosti v vseh domovih
Escapebox in Bosch sta zainteresirani javnosti omogočila bolj pestro in atraktivno predstavitev sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8 v obogateni oziroma razširjeni resničnosti (AR).
V vedno dinamičnem svetu marketinga je nujno, da se strategije razvijajo in prilagajajo sodobnim tehnološkim trendom. Eden izmed takšnih je zagotovo iskanje novih načinov predstavitve fizičnih izdelkov. Escapebox, slovenska agencija za igrive interaktivne rešitve, in blagovna znamka Bosch, sta združila moči in predstavila inovativni projekt, ki s pomočjo obogatene resničnosti (AR) ponuja edinstven način predstavitve in spoznavanja novih sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8.
Nova Unlimited AR aplikacija mogoča bodočim kupcem, da z interaktivnimi AR predstavitvami raziščejo in doživijo nove sesalnike Bosch na še bolj prijazen in enostaven način - enostavno preko svojega pametnega telefona. S pomočjo AR tehnologije lahko uporabniki novi sesalnik Unlimited 7 ali 8 s pomočjo QR kode postavijo pred seboj v prostor. Sesalnik se pred njimi prikaže v naravni velikosti, uporabniki pa lahko spreminjajo njihove barve. Sesalnik lahko prestavljajo po različnih sobah, približajo, si ogledajo obliko in sestavne dele sesalnika. »Na ta način lahko sesalnik še pred nakupom postavite v svojo dnevno sobo in vidte kako se poda k vašemu kavču, omarici ali sliki,« povedo pri Boschu. »Ne le, da omogoča bolj interaktiven in uporabniku prijazen način spoznavanja in razumevanja izdelkov, ta inovativni pristop zagotovo predstavlja tud korak naprej v oblikovanju prihodnosti marketinških strategij, ki se osredotočajo na izboljšanje izkušnje interakcije z izdelkom.«