mmm
Opaženo

Sesalniki Bosch s pomočjo razširjene resničnosti v vseh domovih

Escapebox in Bosch sta zainteresirani javnosti omogočila bolj pestro in atraktivno predstavitev sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8 v obogateni oziroma razširjeni resničnosti (AR).

V vedno dinamičnem svetu marketinga je nujno, da se strategije razvijajo in prilagajajo sodobnim tehnološkim trendom. Eden izmed takšnih je zagotovo iskanje novih načinov predstavitve fizičnih izdelkov. Escapebox, slovenska agencija za igrive interaktivne rešitve, in blagovna znamka Bosch, sta združila moči in predstavila inovativni projekt, ki s pomočjo obogatene resničnosti (AR) ponuja edinstven način predstavitve in spoznavanja novih sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8.

Nova Unlimited AR aplikacija mogoča bodočim kupcem, da z interaktivnimi AR predstavitvami raziščejo in doživijo nove sesalnike Bosch na še bolj prijazen in enostaven način - enostavno preko svojega pametnega telefona. S pomočjo AR tehnologije lahko uporabniki novi sesalnik Unlimited 7 ali 8 s pomočjo  QR kode postavijo pred seboj v prostor. Sesalnik se pred njimi prikaže v naravni velikosti, uporabniki pa lahko spreminjajo njihove barve. Sesalnik lahko prestavljajo po različnih sobah, približajo, si ogledajo obliko in sestavne dele sesalnika. »Na ta način lahko sesalnik še pred nakupom postavite v svojo dnevno sobo in vidte kako se poda k vašemu kavču, omarici ali sliki,« povedo pri Boschu. »Ne le, da omogoča bolj interaktiven in uporabniku prijazen način spoznavanja in razumevanja izdelkov, ta inovativni pristop zagotovo predstavlja tud korak naprej v oblikovanju prihodnosti marketinških strategij, ki se osredotočajo na izboljšanje izkušnje interakcije z izdelkom.«

a

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji