Šestica je nova sedmica
Agencija SHIFT je v sodelovanju z Loterijo Slovenije ustvarila oglaševalsko akcijo za novi Loto, ki vsem igralcem prinaša kar štirikrat več dobitkov.
Loterija Slovenije
Kratek opis akcije: »Pozabite sedmico, tu je šestica. Novi Loto odslej s spremenjeno igralno matriko in vsem bolj prijazno statistično verjetnostjo obljublja kar štirikrat več srečnežev in posledično tudi kar štirikrat več vzklikov sreče,« pravijo snovalci akcije, ki so izhajali iz legendarnega oglasa z mizarjem in že ponarodele fraze »Marija, sedmica«. Za vse večne čase so jo spremenili v »Marija, šestica« ter še mnoge druge vzklike sreče. Ime Marija pa odzvanja tudi v avtorski glasbi mlade domače zasedbe Kokosy, ki je ozvočila video oglase.
»Največja sprememba Lota v zadnjih desetletjih tako prinaša velike spremembe, ki bodo prinesle srečo veliko večjemu številu igralcev. Zato že vnaprej čestitamo Anam, Marjetkam, Janezom, Francijem, Vanjam, Petram, Lucijam, Krešimirjem, Alêšem in Âlešem ter vsem preostalim bralkam in bralcem,« pravijo v Loteriji Slovenija.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja, radio, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar in Mateja Peršič
Kreativna direktorja: Luka Bajs in Kaja Elsner
Tekstopisci: Luka Bajs, Maj Kelenc in Kaja Elsner
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Direktorica projekta: Eva Frass
Vodje projekta: Lina Gorjup, Nina Miketič in Teja Rajšp
Filmska produkcija: Nora production group
Režiser: Bruno Anković
Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović
Postprodukcija: Art Rebel
Zvočna obdelava: 001
Fotografa: Dražen Štader in Aljaž Habot
Medijska agencija: Media Publikum