sestica
Opaženo

Šestica je nova sedmica

Agencija SHIFT je v sodelovanju z Loterijo Slovenije ustvarila oglaševalsko akcijo za novi Loto, ki vsem igralcem prinaša kar štirikrat več dobitkov.

Kratek opis akcije: »Pozabite sedmico, tu je šestica. Novi Loto odslej s spremenjeno igralno matriko in vsem bolj prijazno statistično verjetnostjo obljublja kar štirikrat več srečnežev in posledično tudi kar štirikrat več vzklikov sreče,« pravijo snovalci akcije, ki so izhajali iz legendarnega oglasa z mizarjem in že ponarodele fraze »Marija, sedmica«. Za vse večne čase so jo spremenili v »Marija, šestica« ter še mnoge druge vzklike sreče. Ime Marija pa odzvanja tudi v avtorski glasbi mlade domače zasedbe Kokosy, ki je ozvočila video oglase.

»Največja sprememba Lota v zadnjih desetletjih tako prinaša velike spremembe, ki bodo prinesle srečo veliko večjemu številu igralcev. Zato že vnaprej čestitamo Anam, Marjetkam, Janezom, Francijem, Vanjam, Petram, Lucijam, Krešimirjem, Alêšem in Âlešem ter vsem preostalim bralkam in bralcem,« pravijo v Loteriji Slovenija.

sestica1

sestica2

sestica3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja, radio, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar in Mateja Peršič

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Kaja Elsner

Tekstopisci: Luka Bajs, Maj Kelenc in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodje projekta: Lina Gorjup, Nina Miketič in Teja Rajšp

Filmska produkcija: Nora production group

Režiser: Bruno Anković

Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović

Postprodukcija: Art Rebel

Zvočna obdelava: 001

Fotografa: Dražen Štader in Aljaž Habot

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji