alpina
Opaženo

Skreni s poti

Agencija Yin + Young je za novo Alpinino generacijo pohodniških čevljev Breeze zasnovala kreativni koncept ter celostno vizualno podobo kampanje.

Kratek opis akcije: Blagovna znamka Alpina si z novo produktno linijo Breeze utira pot v konkurenci obutve za hitro pohodništvo (Speed hiking) in se s tem postavlja ob bok globalnim športnim blagovnim znamkam.

»Skreniti s poti pomeni odkrivati nove smeri. Tudi Alpina z novonastalo produktno linijo Breeze ubira nove poti do mlajše ciljne skupine z drzno in vpadljivo vizualno podobo ter neposrednim nagovorom, ki ga povzame slogan »Skreni s poti«, pojasnjujejo v agenciji.

Ob tem dodajajo, da komplementarnost »tehnološke naprednosti in oblikovalske presežnosti izdelka« med pohodniške čevlje prinaša svež veter, obenem pa s precej bolj urbanimi emocijami za ta segment ter jasnim pozivom k akciji kolekcijo Breeze približuje tonu in videzu komunikacije trendovskih blagovnih znamk športnih čevljev.

»Ne nazadnje je tako zasnova izdelka kot tudi sama vizualna podoba komunikacije inspirirana prav z lahkotnim osvajanjem zahtevnejšega terena in z mislijo na sodobnega, urbanega uporabnika, za katerega je bila nova generacija pohodniških čevljev Breeze pravzaprav ustvarjena in s katero Alpina tudi tokrat stopa v korak s časom.«

breeze

Predstavnika naročnika: Nives Markelj in Blaž Kunej

Strateški direktor: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Umetniški direktor: Samo Muhič

Oblikovalci: Luka Ritonja, Jure Ljubeljšek in Anja Jurjevčič

Ilustrator: Luka Ritonja

Fotograf: Tilen Sepič

Postprodukcija: Erik Margan

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji