Skreni s poti
Agencija Yin + Young je za novo Alpinino generacijo pohodniških čevljev Breeze zasnovala kreativni koncept ter celostno vizualno podobo kampanje.
Alpina
Kratek opis akcije: Blagovna znamka Alpina si z novo produktno linijo Breeze utira pot v konkurenci obutve za hitro pohodništvo (Speed hiking) in se s tem postavlja ob bok globalnim športnim blagovnim znamkam.
»Skreniti s poti pomeni odkrivati nove smeri. Tudi Alpina z novonastalo produktno linijo Breeze ubira nove poti do mlajše ciljne skupine z drzno in vpadljivo vizualno podobo ter neposrednim nagovorom, ki ga povzame slogan »Skreni s poti«, pojasnjujejo v agenciji.
Ob tem dodajajo, da komplementarnost »tehnološke naprednosti in oblikovalske presežnosti izdelka« med pohodniške čevlje prinaša svež veter, obenem pa s precej bolj urbanimi emocijami za ta segment ter jasnim pozivom k akciji kolekcijo Breeze približuje tonu in videzu komunikacije trendovskih blagovnih znamk športnih čevljev.
»Ne nazadnje je tako zasnova izdelka kot tudi sama vizualna podoba komunikacije inspirirana prav z lahkotnim osvajanjem zahtevnejšega terena in z mislijo na sodobnega, urbanega uporabnika, za katerega je bila nova generacija pohodniških čevljev Breeze pravzaprav ustvarjena in s katero Alpina tudi tokrat stopa v korak s časom.«
Predstavnika naročnika: Nives Markelj in Blaž Kunej
Strateški direktor: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Umetniški direktor: Samo Muhič
Oblikovalci: Luka Ritonja, Jure Ljubeljšek in Anja Jurjevčič
Ilustrator: Luka Ritonja
Fotograf: Tilen Sepič
Postprodukcija: Erik Margan