Skrivnosti – vpis abonmajev MGL za sezono 2019/2020
Oglaševalska akcija ob vpisu abonmajev Mestnega gledališča ljubljanskega (MGL) zadnja leta sloni na izdaji programske knjižice za naslednjo gledališko sezono. Rdeča nit letošnje sezone so skrivnosti.
Mestno gledališče ljubljansko
Kratek opis akcije: »Ker smo mestni zavod, smo se za letošnjo sezono preselili na mestne površine, ki niso nujno najbolj prepoznavne, torej skrivnostne. Igralski ansambel smo fotografirali v urbanem okolju mesta Ljubljana. Ansambel je fotografiran v dvojicah, ki so v različnih skrivnostnih interakcijah,« pravijo v MGL.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, zadki avtobusov, dražilne fotografije na družbenih omrežjih, radijski oglasi, letaki, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, gverilsko kolesarjenje
Predstavnica naročnika, vodja projekta v agenciji in umetniška direktorica: Simona Belle
Kreativni direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar
Tekstopiske: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Ira Ratej
Oblikovalka: Mojca Višner
Fotograf/ilustrator: Peter Giodani
Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko
Režiserja: Ira Ratej in Nejc Gazvoda
Trajanje akcije: maj – oktober 2019