Skupaj podpiramo lokalno
Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta in Mercator sta med koronakrizo priskočila na pomoč ribogojnici Faronika iz Tolmina.
Kratek opis akcije: V časih, ki niso prizanašali nikomur, so združili moči tisti, ki podpirajo lokalno. Pri Argeti so odkupili količine posoške postrvi, ki jih v ribogojnici Faronika zaradi krize niso uspeli prodati, in ustvarili nov ribji namaz s posoško postrvjo, ki je na voljo v vseh Mercatorjevih prodajalnah v sklopu projekta Moje znamke. Obe veliki podjetji sta se odpovedali dobičku od prodaje, da je nov izdelek na voljo po še bolj ugodni ceni.
V celotni oglaševalski akciji, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA, so glavno vlogo prevzeli zaposleni iz ribogojnice Faronika ter predstavnika Argete in Mercatorja.
Agencija: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta
Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, tisk, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, izpostavitve v trgovskih centrih, dogodek za novinarje
Predstavniki naročnika: Vida Kos, Nedeljka Jankovič, Mojca Pesendorfer, Ana Jamnik in Živa Deu
Vodji projekta: Nika Frece in Nina Melink
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Strateginja: Maruša Hrovat
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalca: Nina Zadravec in Miha Feguš
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov
Digitalni strateg: Jan Omahen
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Andro Kajzer
Fotograf: Primož Korošec