Skupaj ustvarimo lepši dom
Podjetje Philips je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravilo komunikacijsko akcijo s sloganom »Skupaj ustvarimo lepši dom«, s katero so želeli ljudi navdihniti, naj svoj čas doma preživijo bolje s pomočjo Philipsovih izdelkov.
Philips Slovenija
Kratek opis akcije: V ospredju komunikacijske akcije je bilo sodelovanje z vplivneži Tjašo Kokalj Jerala, Evo Centrih, Niko Urbas, Nino Štefe ter Urošem in Anteo Bitenc. Ti so v objavah na družbenih omrežjih delili svoje zgodbe, nasvete in osebne izkušnje, kako jim Philipsovi izdelki pomagajo, da se v svoji koži počutijo dobro, ko preživljajo čas doma. Poleg vplivnežev so svoje nasvete prispevali tudi strokovnjaki, ki so v kratkih izobraževalnih videovsebinah učili gledalce pravilne uporabe Philipsovih izdelkov, na primer, kako si pravilno ščetkamo zobe ter kako si sami doma uredimo pričesko in brado. Aktivnosti, med katere so bili vključeni prenosi v živo preko IG Live, videovsebin na IGTV, objave Instagram story inobjave na časovnici, so potekale tako na uradnem Instagramovem kanalu @Philips_si kot tudi na kanalih vplivnežev.
Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavnica naročnika: Anja Klančnik
Direktor projekta: Martin Stariha
Direktorica vsebin in digitalnih strategij: Maša Butara
Vodja projekta: Katja Blaznik
Tekstopiska: Maja Burja
Oblikovalka: Nuša Willenpart
Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov